Saturday, 27 April , 2024
15
امام جمعه پلدشت:

مشکلات کشاورزان روستای بهلول آباد و روستاهای همجوار حل شود/ نماینده و فرماندار به مشکلات محورهای مواصلاتی پلدشت ورود کنند

  • کد خبر : 279438
  • 21 آبان 1400 - 13:59
مشکلات کشاورزان روستای بهلول آباد و روستاهای همجوار حل شود/ نماینده و فرماندار به مشکلات محورهای مواصلاتی پلدشت ورود کنند
امام جمعه پلدشت گفت: خواستار تکمیل و حل مشکلات راه ها مواصلاتی شهرستان مخصوصا راه مرگنلر به پلدشت هستیم که اداره مربوطه در این مورد کلا بی مسئولانه عمل کرده است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مسأله امامت گفت: مسأله امامت بعد از توحید و نبوّت، مهم‌ترین مسأله در دین اسلام است.

 

وی تصریح کرد: امامت جزء اصول دین است و مباحث مربوط به آن در ردیف مباحث توحید و نبوّت خواهد بود.

 

وی در خصوص مذاکرات هسته‌ای و الزامات آن اظهار کرد: آمریکایی‌ها برای رسیدن به‌اهداف خود تنها سلاح تحریم‌ها را در دست دارند و از این طریق بدنبال رسیدن به‌خواسته‌های خود می‌باشند. هدفی که در بازی “امنیتی- نظامی” طراحی‌شده توسط محور عبری- عربی- غربی بدست نیاوردند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند و با انجام اصلاحاتی روند بهبود اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند. این موضوع باعث خواهد شد که از لحاظ روانی کارکرد اصلی تحریم‌ها از بین برود.

 

طالبی با اشاره به تعاملات سازنده ایران با همسایه‌ای که این روزها نمکدان می‌شکند، گفت: الهام علی‌اف ادعا کرده که چون قسمتی از جاده ترانزیتی نوردوز ایروان در محدوده قاپان – گوریس به‌طول ۴ کیلومتر وارد جمهوری آذربایجان می‌شود، می‌تواند از کامیون‌داران عوارض و مالیات بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات کشاورزان روستای بهلول آباد و روستاهای همجوار تصریح کرد: کشاورزان بهلول آباد و روستاهای همجوار به شدت از لحاظ آب کشاورزی در مضیقه هستند، ۶سال از آبیاری بارانی بهلول آباد می گذرد و طرح نیمه تمام مانده و کسی جوابگو نیست؛ آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم ما در کنار نعمت بزرگ آب ارس هستیم آب داریم اما مدیریت آب رسانی نداریم.

 

وی با اشاره به مشکلات محور پلدشت به مرگنلر اظهار کرد: خواستار تکمیل و حل مشکلات راه ها مواصلاتی شهرستان مخصوصا راه مرگنلر به پلدشت هستیم که اداره مربوطه در این مورد کلا بی مسئولانه عمل کرده است؛ از نماینده محترم و فرماندار میخواهیم این موضوع را به جد پیگیری و ما را از این جاده مرگ که هر از چند گاهی جان یکی از همشهریان ما را میگیرد نجات دهند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم افزود: تاریخ جبهه مقاومت شهادت می‌دهد که چگونه «حاج حسن» با ایستادگی، صبر و استقامت، فرمول‌های  فناوری موشکی را برای متخصصان و نخبگان این جبهه هجی کرد، «حاج حسن طهرانی‌مقدم» ایدۀ خواستن را در ذهن آنان بارور کرد و اکنون نظام سلطه وحشت و نگرانی خود را از قدرت موشکی یاران حاج حسن در داخل ایران و گستره جبهه مقاومت ابراز می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279438

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه