Friday, 19 April , 2024
11

مشارکت ۸۸ درصدی مردم در انتخابات

  • کد خبر : 261369
  • 31 اردیبهشت 1396 - 12:38
مشارکت ۸۸ درصدی مردم در انتخابات

فرماندار پلدشت گفت: واجدان شرایط شرکت در انتخابات این شهرستان حدود ۲۸ هزار و ۱۱۳ نفر بود که از این تعداد ۲۴ هزار و ۷۵۸ نفر از مردم این شهرستان در انتخابات مشارکت کردند.

به گزارش آراز سسی، اکبر عبدالله نژاد در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: میزان مشارکت مردم شهرستان در انتخابات به ۸۸ درصد رسید.

 

وی تصریح کرد: واجدان شرایط شرکت در انتخابات این شهرستان حدود ۲۸ هزار و ۱۱۳ نفر بود که از این تعداد ۲۴ هزار و ۷۵۸ نفر از مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند.

 

فرماندار پلدشت در خصوص نتایج آرای این شهرستان در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: حسن روحانی ۱۵ هزار و ۷۰۷ رای، سید ابراهیم رئیسی ۸ هزار و ۱۱۰ رای، سید مصطفی آقا میر سلیم ۲۳۴ رای و سید مصطفی هاشمی طبا ۹۶ رای به دست آوردند.

 

عبدالله نژاد با اشاره به انتخابات شورای شهر پلدشت گفت: حیدر درخشانی با ۳ هزار و ۷۷ رای، محمدبابازاده با ۱ هزار و ۹۰۸ رای، بهمن آقاپور پورناکی با ۱ هزار و ۷۷۰ رای، جعفرصادق مصطفی نژاد با ۱ هزار و ۵۴۵ رای و یحیی باقرزاده با ۱ هزار و ۴۹۹ رای رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند و میرقاسم موسوی با ۱ هزار و ۴۰۴ رای و علی عظیم زاده با ۱ هزار و ۳۴۶ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

 

فرماندار پلدشت در خصوص انتخابات شهر نازک افزود: حسن فرجی با ۵۶۰ رای، اکبر بهرامی با ۴۳۹ رای، محمد اصغری با ۴۳۷ رای٫ ناصر عصمتی با ۴۲۷ رای و مرتضی حسین پور با ۴۰۵ رای توانستند بعنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی شهر نازک راه یابند و محمد اکبری با ۳۹۶ رای و پیام نوروزی با ۳۹۰ رای بعنوان اعضای البدل انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=261369

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه