Saturday, 4 May , 2024
13

مشارکت ۲هزار نفر روز در اردوهای جهادی تابستانی/ اردوهای جهادی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان، توسعه پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود

  • کد خبر : 267460
  • 13 تیر 1397 - 12:55
مشارکت ۲هزار نفر روز در اردوهای جهادی تابستانی/ اردوهای جهادی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان، توسعه پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه پلدشت گفت: اردوهای جهادی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان، توسعه پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود که در این اردو قشرهای مختلف تخصصی در قالب گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار مقصود داوری در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اردوهای جهادی و طرح های هجرت در پلدشت گفت: اردوهای جهادی در راستای کمک به محرومان، نیازمندان، توسعه پیشرفت و آبادانی مناطق کمتر برخوردار برگزار می‌شود که در این اردو قشرهای مختلف تخصصی در قالب گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند.

 

وی تصریح کرد: اعزام اردوهای جهادی در همه فصول سال انجام می‌شود ولی به علت فراغت بیشتر دانشجویان، دانش آموزان و افراد شاغل در تابستان حال و هوایی خاصی به این برنامه جهادی می‌دهد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: اردوهای جهادی پلدشت نیز در قالب اردوهای جهادی ۱ روزه، ۷ روزه و۱۰ روزه برگزار می شود و در تابستان نیز بالغ بر ۲ هزار نفر روز در این اردوها شرکت می کنند.

 

داوری با اشاره به آغاز طرح هجرت از ۲۰ تیرماه گفت: تابستان امسال ۵ مدرسه و بیش از ۲۵ کلاس درس در قالب طرح هجرت بازسازی و بهسازی می شوند.

 

وی تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیون تومان اجرایی می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به سایر فعالیت های گروه های جهادی شهرستان افزود: فعالیت های عمرانی، آموزشی، کمک به برداشت محصولات کشاورزی، رنگ آمیزی، اقتصاد مقاومتی، کمک به تولید . صنایع تبدیلی گوشه ای از فعالیت های گروه های جهادی در فصل تابستان است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267460

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه