Thursday, 2 May , 2024
8

مساجد یکی از مهمترین مکان ها برای ارشاد و راهنمایی افراد جامعه است

  • کد خبر : 262967
  • 17 مرداد 1396 - 10:16
مساجد یکی از مهمترین مکان ها برای ارشاد و راهنمایی افراد جامعه است

نشست هم اندیشی نخبگان و روحانیون ماکو ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، سرهنگ حسین محمد باقرلو در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان و روحانیون ماکو گفت: لزوم مقابله با این تهدیدات تنها با فعالیت همه جانبه نخبگان و همگام با روحانیت محترم امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: در منطقه ماکو تهدیدات از نوع قومیتی بسیار کم رنگ تر است و این حاصل تلاش و راهنمایی های روحانیت محترم در سنگرهای اسلام همانند مساجد است.

وی با اشاره به کاهش محسوس جذب شده ها به گروهک های تروریستی در سال جاری، اظهار کرد: سال گذشته ۹ نفر از افراد این جامعه جذب گروهک های تروریستی شده بودند که امسال این آمار کاهش یافته است که حاصل تلاش ها و راهنمایی های روحانیت و آگاه سازی های خانواده ها از سوی نخبگان محترم اهل تسنن است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو مساجد راه یکی از مهمترین مکان ها برای ارشاد و راهنمایی افراد جامعه عنوان کرده و افزود: مسائل تربیتی بسیار مهم است و باید به صورت راهنما عمل نماییم نه اینکه روش های زور را به کار بگیریم.

باقرلو گفت: امروزه جوانان وارد میدان آماده برای هدایت و ارشاد است و اگر این هدایت از سوی دشمن صورت گیرد جامعه به نابودی کشیده می شود؛ پس نقش نخبگان در راهنمایی این افراد بسیار چشمگیر است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با اشاره به تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری جدید افزود: هم اکنون وقت جناح بازی و سیاست گرایی نیست، باید دست در دست هم و یک صدا برای شکوفایی هرچه بیشتر میهن عزیزمان تلاش نماییم.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=262967

نوشته های مشابه

19فروردین
نقش ویژه روحانیون در تحقق شعار سال
مدیر سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

نقش ویژه روحانیون در تحقق شعار سال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه