Friday, 17 May , 2024
8
در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت مطرح شد؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی: بیش از ۱۹۰ اندیشکده بر علیه کشورمان در حال برنامه ریزی هستند

  • کد خبر : 282169
  • 25 مهر 1401 - 15:05
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی: بیش از ۱۹۰ اندیشکده بر علیه کشورمان در حال برنامه ریزی هستند
مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع بصیرت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع بصیرت این شهرستان برگزار شد.

بیش از ۱۹۰ اندیشکده بر علیه کشورمان در حال برنامه ریزی هستند

حجت الاسلام و المسلمین میثم فیاضی  با اشاره بر نقشه های شوم دشمنان گفت: امروزه بیش از ۳۰۰ اندیشکده در آمریکا فعال شده است که بیش از ۱۹۰ مورد آن بر علیه کشورمان برنامه ریزی می کند.

وی با اشاره به پیشرفت های کشورمان تصریح کرد: دشمنان اعتراف کرده اند که براندازی انقلاب اسلامی ایران محال است، ما باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا آن را مهار کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت اتحاد و همبستگی در برابر دشمنان و مشکلات اظهار کرد: دشمن سعی در تجزیه کشور دارد تا مانع از پیشرفت کشورمان شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: در نظام تربیتی، معلمان و علمای تربیتی نقش اساسی دارند و باید شبهات و مشکلات جوانان حل شود.

دشمن سعی در ایجاد اختلاف بین اقوام دارد

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به نقشه های شوم دشمنان گفت: دشمن با فتنه گری و نیات شوم خود سعی در جدایی و ایجاد اختلاف بین اقوام ایران را دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار امام خمینی (ره) بوده و هر موقع احساس کند در جایی از کشورمان کم و کاستی وجود دارد وارد عمل می شود.

دشمن امروزه در تمام محور ها شکست خورده است

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی گفت: دشمنان در تلاش هستند تا فهم دقیق و درست از موضوعات را به انحراف بکشند و در این راستا به شبهه افکنی روی آورده اند.

وی تصریح کرد: دشمن امروزه در تمام محور ها شکست خورده است و این ضعف ها به وضوح دیده می شود.

وی اظهار کرد: دشمن امروزه از طریق فضای مجازی وارد عمل شده است و سعی دارد جوانانی که در این فضا فعال است را با انواع ترفند ها فریب داده و گمراه کند.

امام جمعه پلدشت افزود: روشنگری از وظایف فوری و اصلی است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم پورجواد تجلیل و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا ساجدی به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیح سپاه پلدشت منصوب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=282169

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه