Saturday, 4 May , 2024
16

مسئولین با مشارکت و ارائه طرح ها در جهت اشتغالزایی گام بر دارند

  • کد خبر : 265346
  • 12 بهمن 1396 - 13:34
مسئولین با مشارکت و ارائه طرح ها در جهت اشتغالزایی گام بر دارند

فرماندار ماکو گفت: مسئولین با مشارکت، همکاری، ارائه طرح‌ها و پروژه‌های موثر در جهت اشتغالزایی، گام بردارند.

به گزارش آراز سسی، شاهین علیزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرماندار ماکو برگزار شد با تأکید بر اینکه دولت تمام تلاش خود را در راستای ریشه کن کردن بیکاری در جامعه انجام می دهد گفت: این امر لزوم شراکت و همکاری مضاعف مسئولین را می طلبد که با ارائه طرح‌ها و پروژه‌های موثر در جهت اشتغالزایی، گام بردارند.

 

وی در ادامه بر لزوم ارتباط منطقی مسئولین با مردم تاکید و تصریح کرد: مسئولین باید در مراسمات ملی و مذهبی شرکت کرده و مشکلات مردم را از نزدیک رویت کنند.

 

وی با عنوان اینکه مسئولین شهرستان در جهت کسب امتیازات و حل مشکلات بزرگ، سعی کنند مدیران کل را به منطقه بیاورند، اظهار کرد: حضور مسئولین استانی و کشوری در منطقه و رویت موانع رشد آن سازمان می توانند در جهت پیشبرد اهداف چاره ساز باشد.

 

فرماندار ماکو ضمن تبریک آغاز دهه فجر و تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه افزود: در این ایام باید ضمن حفظ حرمت ایام شهادت بی بی دو عالم در راستای باشکوه برگزار شده این دهه خجسته تلاش گردد.

 

علیزاده این ایام را فرصتی مغتنم در جهت ابراز رویدادهای قبل و بعد انقلاب ابراز کرده و گفت: در این دهه باید خدمات ارائه شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی تبیین و به نسل انقلاب تشریح گردد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری نیز در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه شهادت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: خدمت بی منت از اصول و شایسته ترین خصوصیات یک مسئول در کشور اسلامی است.

 

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم در باب خدمت به خلق الله تصریح کرد: هر کس مشکل همنوع خود را برطرف کنند ثواب بزرگی نصیب خود کرده است.

 

حجت الاسلام رنجبری با تاکید بر آیات و روایات، خدمت شایسته به ارباب رجوع را برتر از هزار سال عبادت ابراز کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولین باید با ولی نعمت های خودشان به گونه ی شایسته در ارتباط باشند، اظهار کرد: مسئولین می توانند از تریبون نماز جمعه شهرستان در جهت ابراز عملکرد خود بهره بجویند.

 

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه باید حقوق شهروندی در جامعه اسلامی رعایت گردد، گفت: اگر این امر در جامعه ترویج پیدا نکند مردم نسبت به نظام بدبین می شوند.

 

امام جمعه ماکو افزود: به دلیل اینکه ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه تقارن دارد بنابراین در برنامه‌ها باید از پخش آهنگ‌های شاد خودداری کرده و حرمت این روزها حفظ شود.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265346

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه