Friday, 29 March , 2024
21

مسئولان خدمت به مردم را در عمل اثبات کنند نه در حرف/ هر شخصی که شایستگی نمایندگی را دارد پا در میدان گذارد

  • کد خبر : 273316
  • 22 آذر 1398 - 14:26
مسئولان خدمت به مردم را در عمل اثبات کنند نه در حرف/ هر شخصی که شایستگی نمایندگی را دارد پا در میدان گذارد

امام جمعه موقت پلدشت گفت: عمده مسئولیت یک نماینده قانون گذاری است و باید به قوانین و دانش آن آگاهی داشته و باید شایسته سالاری رعایت شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین میرزا قربان بابایی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات می تواند عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی باشد، اگر انتخابات به گونه ای باشد که گروه های سیاسی در یک رقابت مثبت برای خدمت گزاری به مردم، سهم متناسب و لایق خود را به دست آورند این انتخابات زمینه ساز نشاط و پیشرفت جامعه است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرموده اند، مجلس شورای اسلامی یکی از قوای اصلی کشور است که جایگاه و اهمیت بسیار بالایی دارد و در راس تمام نهاد های کشور دانسته شده است.

وی اظهار کرد: ملت ایران همیشه سرفراز از این امتحان بزرگ و حساس بیرون آمده اند به لطف خداوند امسال نیز به بهترین شرایط برگزار می شود.

امام جمعه موقت پلدشت افزود: ملت ایران به وظیفه خود عمل کرده و همیشه در پای صندوق رای حاضر شده اند و مسئولین نیز باید به این مردم خدمت کنند، در حرف نه بلکه خدمت را در عمل اثبات کنند.

بابایی با اشاره به ویژگی های نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: استعداد علمی، جرات، آشنایی به قوانین و بصیرت از ویژگی های یک نماینده مجلس است.

وی تصریح کرد: عمده مسئولیت یک نماینده قانون گذاری است و باید به قوانین و دانش آن آگاهی داشته و باید شایسته سالاری رعایت شود.

وی با اشاره به  رأفت اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی هر زمان احساس کند در این افراد تغییر ایجاد شده آنها را مشمول عفو کرده و با این کار هم جدیت در مجازات و هم رأفت الهی مدنظر قانون‌گذاران و مسئولان جمهوری اسلامی قرار دارد.

خطیب موقت نماز جمعه پلدشت با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی افزود: سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح، روزوحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته است که فرصتی برای پرداختن به این موضوع مهم و راهبردی را در اختیار می‌گذارد.

بابایی گفت: وحدت یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری و پیروزی و تثبیت و بالندگی و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون بوده وهست. وحدت حوزه و دانشگاه در این میان نقطه محوری و اصلی است، چرا که این دو قشر، دو نهاد مولّد نیرو و محتوا و انسان ‌افزار و نرم‌افزار برای پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بهترین نقشه راه برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه حول محورهای هفت گانه ماموریت‌های اِعلامی ازسوی رهبرحکیم انقلاب اسلامی است. بی‌تردید نقش اصلی در تبیین و ترویج و تحقق بیانیه گام دوم از آنِ حوزه و دانشگاه است.

امام جمعه موقت پلدشت افزود: تشکیل دبیرخانه چابک و فعال متشکل از فضلا و دانشمندان جوان هر دونهاد برای این مهم، پیشنهاد می‌گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273316

نوشته های مشابه

10فروردین
شب قدر شب نزول برکات است
امام‌جمعه پلدشت:

شب قدر شب نزول برکات است

10فروردین
تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

تحقق شعار سال با مشارکت مردم در طرح‌های اقتصادی منطقه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه