Tuesday, 23 April , 2024
18
امام جمعه چایپاره:

مسئله معنوی مردم دنیا آزادی «فلسطین» است

  • کد خبر : 277714
  • 17 اردیبهشت 1400 - 1:45
مسئله معنوی مردم دنیا آزادی «فلسطین» است
امام جمعه چایپاره گفت: اگر امروز بحث اول دنیا در مورد حوزه بهداشت و موضوع «کرونا» است، مسئله معنوی مردم دنیا نیز آزادی «فلسطین» است.

حجت السلام و المسلمین رسول جمشیدی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی در خصوص روز قدس و اهمیت گرامیداشت این روز گفت: جریان روز قدس هویت بعضی از کشورهای عربی که به‌صورت پنهانی با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کردند را هویدا کرد، روز قدس هویت کشورهای عربی و برخی از کشورهای دیگر و همچنین برخی جریانات داخلی نظام را نشان داد و توانست پرده نفاق را کنار بزند.

 

وی تصریح کرد: امروز در سطح جهان خون در رگ‌های امت اسلامی به جوش آمده و رشادت‌ها خصوصا شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس یک نفس تازه و امیدی در نسل جدید به وجود آورد و روز به روز بر این حرکت و جوشش افزوده می‌شود.

 

وی اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی امیدوار بودند روز فلسطین با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا به فراموشی سپرده شود اما این روزها شاهد هستیم که هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی روز قدس به شکل‌های مختلف زنده نگه داشته می‌شود.

 

امام جمعه چایپاره افزود: هرچند در روز قدس امسال شاهد حضورفیزیکی مردم در صحنه خیابانها نیستیم ولی شاهد حضور با شور همراه با بصیرت مردم در صحنه فضای مجازی به‌ عنوان یک حرکت عظیم تحت عنوان قدس سلیمانی خواهیم بود و به‌زودی شاهد آزادی سرزمین قدس خواهیم بود.

 

به گفته وی دشمنان زیادی سعی کردند که شجره طیبه انقلاب اسلامی را محدود در کشور نگه دارند و حتی آن را نابود کنند اما امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی توانست از موقعیت روز قدس استفاده و شاخ و برگ خود را در سطح جهان گسترش دهد.

 

جمشیدی گفت: روز قدس سمبلی برای وحدت ملی، وحدت جهان اسلام و حمایت از فلسطین است،که تنها حمایت از یک کشور نیست بلکه بیان انزجار جهان اسلام به مظالمی است که بر فلسطین و جهان اسلام رفته است.

 

امام جمعه چایپاره افزود: اگر امروز بحث اول دنیا در مورد حوزه بهداشت و موضوع «کرونا» است، مسئله معنوی مردم دنیا نیز آزادی «فلسطین» است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277714

نوشته های مشابه

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه