Wednesday, 1 May , 2024
13

مرزهای آذربایجان غربی جز امن ترین مرزهای کشور و منطقه است/ ۲۲ بهمن، با حضور پر شور نفرت و انزجار خود را از استکبار اعلام می کنیم

  • کد خبر : 265575
  • 19 بهمن 1396 - 15:25
مرزهای آذربایجان غربی جز امن ترین مرزهای کشور و منطقه است/ ۲۲ بهمن، با حضور پر شور نفرت و انزجار خود را از استکبار اعلام می کنیم

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: مرزهای آذربایجان غربی از امن ترین مرزهای کشور و منطقه بوده و هیچ مشکل امنیتی نداریم.

به گزارش آراز سسی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عزت الله رشیدیان ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده هنگ مرزی پلدشت با اشاره به ۲۲ بهمن ماه گفت: همزمان با ۲۲ بهمن به خیابان ها می آییم و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از استکبار اعلام می کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت مرزها تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند، مسئولین با جدیت در فکر حل مشکلات مرزها باشند و آنها را در اولویت قرار دهند.

 

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با ۳ کشور در آذربایجان غربی داریم، افزود: مرزهای آذربایجان غربی از امن ترین مرزهای کشور و منطقه بوده و هیچ مشکل امنیتی نداریم.

 

به گفته وی این امنیت در سایه همت مردم منطقه و نیروهای مسلح به وجود آمده است.

 

رشیدیان با اشاره به کشفیات مواد مخدر در استان گفت: مرزبانان طی ۹ ماهه گذشته ۱ تن و ۱۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در سطح استان کشف کردند.

 

وی تصریح کرد: در این راستا ۱۳ دستگاه خودرو توقیف و ۴۵ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی افزود: کشف ۳هزار و ۵۱۵ دستگاه ماهواره، ۶۱۲ کیلو نقره، ۳هزار و ۲۱۸ راس دواب و توقیف ۵۳۸ دستگاه خودرو گوشه ای کوچک از کشفیات کالای قاچاق است.

 

در پایان مراسم سرهنگ سلیمان بایرامی به فرماندهی هنگ مرزی پلدشت منصوب شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265575

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه