Sunday, 5 May , 2024
7

مراسم “لالایی های مادرانه” در پلدشت برگزار می شود

  • کد خبر : 264004
  • 16 مهر 1396 - 10:27
مراسم “لالایی های مادرانه” در پلدشت برگزار می شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدشت گفت: لالایی های مادرانه عنوان برنامه روز سه شنبه این اداره است که در آن به شعر خوانی در وصف حضرت علی اصغر(ع) پرداخته می شود.

رباب محمدزاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی ضمن گرامیداشت هفته کودک گفت: روز جهانی کودک برای اولین بار توسط یونسکو مطرح و دلیل آن کار کردن کودکان بود.

 

وی تصریح کرد: کودکان برای خود حق و حقوقی دارند که گوشه ای از آن داشتن محیطی آرام، شرایط مناسب برای تحصیل و تفریح، رشد و تکامل است.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدشت با اشاره به برنامه های این هفته افزود: در اولین روز از هفته کودک مراسمی با عنوان “سربند من حسینی ام” در مدرسه حضرت رقیه(س) برگزار شد که در آن به معرفی هفته کودک و روز جهانی کودک پرداخته شد.

 

محمدزاده گفت: روز دوشنبه برنامه “پارکبان کودک و محیط زیست” در پارک بزرگ شهر برگزار می شود که هدف از آن آشنایی کودکان با اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست است.

 

وی اظهار کرد: لالایی های مادرانه عنوان برنامه روز سه شنبه این اداره است که در آن به شعر خوانی در وصف حضرت علی اصغر(ع) پرداخته می شود.

 

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدشت افزود: برگزاری مراسم عزاداری بمناسبت ایام محرم آخرین برنامه هفته کودک است که روز پنجشنبه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پلدشت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264004

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه