Tuesday, 30 April , 2024
11

مدیریت فضای مجازی از الزامات است/ آزادی فلسطین ضربه ای کمر شکن برای دشمنان است

  • کد خبر : 265277
  • 06 بهمن 1396 - 14:52
مدیریت فضای مجازی از الزامات است/ آزادی فلسطین ضربه ای کمر شکن برای دشمنان است

امام جمعه پلدشت گفت: فضای مجازی تبدیل شده است به روزنه امید برای دشمنان، باید توجه جدی به مدیریت فضای مجازی داشته باشیم و آن را جدی بگیریم.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: گناه منجر می شود تا خداوند رحمت و مغفرت خود را از شخص گناهکار بگیرد، اگر انسان از کوچکترین گناه ها پرهیز کند خداوند پاداشی بزرگ به فرد می دهد.

 

وی تصریح کرد: گناه قلب انسان را مکدر کرده و جنبه روحی که می تواند انسان را به کمال برساند از دست می دهد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه کوچکترین گناه ها شیطان را خوشحال می کند، افزود: بزرگترین گناه این است که انسان گناه های خود را کوچک بشمارد.

 

به گفته وی امام باقر (ع) فرموده اند، هیچ مشکلی برای انسان پیش نمی آید مگر به واسطه گناه هایی که فرد انجام می دهد.

 

طالبی با اشاره به اینکه خداوند سرنوشت هیچ شخصی را تغییر نمی دهد مگر آنکه خود آن شخص تلاش کند، گفت: اگر امروزه کشورمان مقتدرانه در برابر استکبار ایستاده است در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های ملت است.

 

وی با تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر امسال مصادف با ایام فاطمیه است و برنامه هایی هم که اجرا می شود باید متانسب با این ایام باشد.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با تاکید بر اهمیت فضای مجازی افزود: فضای مجازی تبدیل شده است به روزنه امید برای دشمنان، باید توجه جدی به مدیریت فضای مجازی داشته باشیم و آن را جدی بگیریم.

 

به گفته وی آزادی فلسطین ضربه ای کمر شکن برای دشمنان است.

 

طالبی با اشاره به ۳ عامل مهم دشمن برای رسیدن به اهدافشان گفت: عامل مالی، نظامی و تبلیغات ۳ عامل مهم پیشرفت اهداف دشمن است.

 

وی تصریح کرد: امیدواری، آرامش، وحدت و انسجام از عوامل مهمی است که می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان بزند.

 

امام جمعه پلدشت با تاکید بر رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با این رزمایش اقتدار خود را به نمایش گذاشت.

 

طالبی ضمن تبریک ۶ بهمن ماه سالروز گمرک گفت: امروزه شاهد گمرک مستقل در پلدشت هستیم و بسترهای لازم برای شبانه روزی شدن آن فراهم شده است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ۱۱ بهمن ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) افزود: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) برنامه هایی مناسب در سطح شهرستان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265277

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه