Tuesday, 30 April , 2024
7
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مدیران محور تحول در مدارس هستند

  • کد خبر : 281334
  • 16 تیر 1401 - 16:52
مدیران  محور تحول در مدارس هستند
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدیران محور تحول در مدارس هستند که با داشتن نقشه راه، نظارت و ارزیابی مسیر به بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی شتاب بیشتری می دهند.

به گزارش آراز سسی، جنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با حضور در پلدشت ضمن بازدید از شعبات اداری در جلسه مدیران حاضر و با اشاره به نقش موثری آنها گفت: مدیریت نیروی انسانی، مدیریت پیچیده ای است و مدیران مدارس در این روز های سخت کرونایی، نه بر اساس وظیفه کاری خود بلکه با عشق و علاقه کار های مدارس را انجام می دهند که نشان دهنده ی ایثار و خودگذشتگی آن ها است.

وی تصریح کرد: همه ارکان جامعه از آموزش و پرورش عبور می کنند و باید بر تربیت آن ها حساسیت ویژه ای داشته باشیم تا افرادی مسئولیت پذیر و انقلابی تحویل جامعه دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: مدیران محور تحول در مدارس هستند که با داشتن نقشه راه، نظارت و ارزیابی مسیر به بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی شتاب بیشتری می دهند.

به گفته وی راهبران آموزشی طلایه داران حوزه آموزش هستند که با نظارت هدفمند، همفکری و بهره گیری از ظرفیت تمامی دبیران می توانند در ارتقا شاخص های آموزشی در امتحانات نهایی و کنکور سراسری نقش مهمی ایفا نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=281334

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه