Thursday, 2 May , 2024
11

مبارزه با کرونا ادامه دارد/ باید با جدیت بیشتر به موارد اعلامی از سوی شبکه بهداشت عمل کنیم/ کانون شیوع بیماری در پلدشت وجود ندارد

  • کد خبر : 274233
  • 16 فروردین 1399 - 11:40
مبارزه با کرونا ادامه دارد/ باید با جدیت بیشتر به موارد اعلامی از سوی شبکه بهداشت عمل کنیم/ کانون شیوع بیماری در پلدشت وجود ندارد

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: مبارزه همچنان ادامه دارد و باید با جدید بیشتر به آن عمل کنیم و در نظر داشته باشیم این مبارزه تمام نشده و هر لحظه احتمال افزایش آمار وجود دارد.

آیدین رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به آخرین وضعیت پلدشت در خصوص کرونا ویروس گفت: آمار مبتلایان شهرستان به کرونا ویروس  همچنان ثابت مانده و علت ابتلای ۳۳.۳۳درصد آنها نیز مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی سایر شهرستان ها بود.

وی تصریح کرد: علت ابتلای ۶۶.۶۶درصد از مبتلایان در شهرستان نیز پذیرش میهمان از سایر شهرها است.

وی اظهار کرد: تاکنون هیچ کانونی برای شیوع این بیماری در سطح شهرستان وجود ندارد، یک مورد در هفته گذشته در حال ایجاد شدن بود که فورا منطقه مورد نظر قرنطینه شد و مردم منطقه نیز بصورت کامل همکاری کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت افزود: اخیرا برخی رفتارها از مردم و مسئولان دیده می شود که نسبت به این قضیه بی تفاوت شده اند و فکر می کنند اوج بیماری را پشت سرگذاشته ایم و دیگر تکرار نمی شود.

رحیم زاده گفت: مبارزه همچنان ادامه دارد و باید با جدید بیشتر به آن عمل کنیم و در نظر داشته باشیم این مبارزه تمام نشده و هر لحظه احتمال افزایش آمار وجود دارد.

وی تصریح کرد: کلیه فامیل ها و آشنایان افراد مبتلا به کرونا در سطح شهرستان تحت نظر بوده و موارد مشکوک در سطح شهرستان را رصد و پیگیری می کنیم.

وی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم با سرعت بیشتر این بیماری را کنترل کنیم و خسارت کمتری ایجاد شود نیازمند آن هستیم که با جدیت بیشتر به موارد اعلامی از سوی بهداشت عمل کنیم و تا می توانیم در خانه بمانیم.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت با اشاره به رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و نقش موثر رسانه ها در سطح شهرستان افزود: از کلیه مردم شریف شهرستان، اصحاب رسانه، همکاران شبکه بهداشت و درمان و کلیه ادارات که در این مبارزه ما را یاری می کنند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=274233

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه