Friday, 26 April , 2024
12

ماکو باید منعکس کننده فرهنگ غنی ایرانی باشد

  • کد خبر : 262213
  • 13 تیر 1396 - 12:34
ماکو باید منعکس کننده فرهنگ غنی ایرانی باشد

امام جمعه ماکو گفت: ماکو با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرزی بودن یکی از مناطق جذاب برای گردشگران داخلی، خارجی بوده و همه ساله گردشگران زیادی از جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر بازدید می کنند که باید آیینه منعکس کننده فرهنگ غنی ایرانی باشد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین ایوب رنجبری صبح امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی با موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ماکو برگزار شد با اشاره به برنامه های اعضای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی در خصوص ارتقاء امنیت و رفاه عمومی همشهریان گفت : تمامی ادارات ذیربط باید یک دل و یکصدا از نفوذ فرهنگ های غربی به جامعه ایرانی جلوگیری کنند.

 

وی  با تشریح دستورالعمل کاهش و مهار آسیب های اجتماعی در تفرجگاه ها که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است تصریح کرد: ماکو با توجه به موقعیت جغرافیایی و مرزی بودن یکی از مناطق جذاب برای گردشگران داخلی، خارجی بوده و همه ساله گردشگران زیادی از جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر بازدید می کنند که باید آیینه منعکس کننده فرهنگ غنی ایرانی باشد.

 

امام جمعه ماکو با تاکید بر لزوم پاسخ مناسب به مطالبات و دغدغه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه فرهنگی جامعه افزود: همه ی مسئولین باید با تمام توان و ظرفیت خود در برابر مخاطرات و ناهنجاری های جامعه بایستند و برنامه های عملیاتی ارائه نمایند .

 

رنجبری با اشاره به ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب بر لزوم تدوین برنامه های متنوع فرهنگی برای معرفی و نشان دادن اهمیت موضوع تاکید کرد.

 

امام جمعه ماکو افزود: برنامه جامع ای برای کاهش و مهار آسیب های اجتماعی در کشور تدوین شده است که می طلبد مسئولین امر با همکاری و همراهی یکدیگر زمینه را برای کاهش چنین معضلاتی در جامعه فراهم نمایند .

 

حسن محمدزاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با بیان اینکه باید زمینه های نفوذ فرهنگ غربی در کشور از میان برداشته شود، گفت : در این برهه از زمان لازم است که فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بیش از بیش در کشور تبیین و گسترش یابد .

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=262213

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه