Sunday, 5 May , 2024
2
مدیر امور منابع آب شهرستان پلدشت خبر داد:

لایروبی ایستگاه پمپاژ شیبلو پلدشت

  • کد خبر : 289076
  • 14 اسفند 1402 - 8:38
لایروبی ایستگاه پمپاژ شیبلو پلدشت
مدیر امور منابع آب شهرستان پلدشت گفت: عملیات لایروبی ایستگاه پمپاژ شیبلو در شهرستان پلدشت با موفقیت به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آراز سسی»، علی حسین‌نژاد مدیر امور منابع آب شهرستان پلدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات لایروبی گالری و زیر پمپ‌های ایستگاه پمپاژ شیبلو در شهرستان پلدشت در حدود یک ماه انجام شد تا مشکلی در مسیر انتقال آب ایجاد نشود.

وی افزود: در این عملیات که طی بهمن‌ماه سال جاری آغاز و روز گذشته به اتمام رسید در این مدت لایروبی کامل حوضچه آرامش صورت گرفت و همچنین توری‌های آهنی جدید در دهانه‌های ورودی حوضچه زیر پمپ‌های ایستگاه پمپاژ شیبلو ساخته و نصب شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان پلدشت بیان کرد: این عملیات که با نظارت همکاران دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برق آبی صورت گرفت بخشی به‌صورت لایروبی دستی با استفاده از نیروهای کارگری و بخش دیگر با بیل مکانیکی بازو بلند شرکت آب منطقه‌ای استان انجام شد.

حسین‌نژاد گفت: در طی این مدت نیروهای زحمت‌کش سازمان آب منطقه‌ای با تلاش بسیار و دقیق سعی خود را کردند که کار را در کمترین زمان ممکن به اتمام برسانند و شاید از دیدگاه تعدادی انجام این لایروبی‌ها کار راحت و آسانی به نظر آید و انتظار می‌رود که انجام آن در مدت کوتاهی به اتمام برسد؛ اما در واقعیت یکی از سخت‌ترین کارهایی است که سازمان آب منطقه‌ای انجام می‌دهد و نیروهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند با سختی‌های بسیاری مواجه هستند؛ اما باز هم با تمام مشکلات کاری سعی می‌کنند تا وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا مشکلی برای مسیرهای در نظر گرفته شده پیش نیاید و کارها به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی افزود: عملیاتی که در ایستگاه پمپاژ شیبلو در شهرستان پلدشت انجام شد، از لحاظ سطح و وسعت انجام کار و هزینه صرف شده بی‌نظیر بوده و موجب افزایش کیفیت کارکرد پمپ‌ها و عدم نیاز به قطع و وصل‌های مکرر در زمان بهره‌برداری و در نتیجه کاهش استهلاک و نیاز تعمیراتی مکرر خواهد شد و در نهایت در بلندمدت سبب کاهش هزینه‌های سازمان در این زمینه می‌شود.

مدیر امور منابع آب شهرستان پلدشت گفت: عملیات لایروبی گالری و زیر پمپ‌های ایستگاه پمپاژ شیبلو پس از هفت سال انجام‌گرفته و تأثیر به سزایی در کیفیت کارکرد و قدرت مکش و آبدهی پمپ‌ها خواهد داشت و سعی می‌شود که این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289076

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه