Saturday, 27 April , 2024
8

قدرت نظامی ایران برای مقابله با آمریکا بی بدیل است/ تهدیدات آمریکا سیاه نمایی بیش نیست

  • کد خبر : 267692
  • 07 مرداد 1397 - 13:33
قدرت نظامی ایران برای مقابله با آمریکا بی بدیل است/ تهدیدات آمریکا سیاه نمایی بیش نیست

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران برای مقابله با آمریکا بی بدیل است گفت: تمام تهدیدات آمریکا سیاه نمایی بیش نیست.

به گزارش آراز سسی، عین الله شریف پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان معمار انقلاب سیاست هایی در مقابل با شیطنت های غرب اعمال کرده اند، گفت: این سیاست مقابله با مثل با شیطنت های غربی بودپاسخ هر تهدیدی از سوی آمریکا بی شک تهدیدی دیگر از سوی ایران برای او خواهد بود.

وی، افزود: اگرامروز طرف مقابل انقلاب با زبان استکباری با انقلاب سخن می گوید باید بداند این انقلاب مختص به قشر خاصی نبوده چراکه همانگونه که مردم قبل از انقلاب برای سرنگونی رژیم ستمگر اتحاد داشتند امروز هم برای هر اقدام و دست درازی از سوی آمریکا نسبت به جهموری اسلامی وحدت عمل داشته و مقابله خواهند کرد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت، با تاکید بر اینکه ۸ سال دفاع مقدس نمونه بارز وحدت مردم در برابر اجانب است، ادامه داد: اینکه آمریکا و ترامپ تهدید کننده امنیت بشریت در جهان هستند برای همگان ثابت شده است چرا که ترامپ فردی فاقد عقل سلیم و اندیشه ای سالم بوده و تنها اندیشه امروزی وی نگاهی تاجرانه داشتن به جمهوری اسلامی اسvmdت.

وی، با بیان اینکه آمریکا می تواند قدرت نظامی ایران را آزمایش کرده و پاسخ قاطع خود را دریافت کند، تصریح کرد: قدرت نظامی ایران در مقابله با آمریکا بی بدیل بوده و با توجه به بدهی های چندین میلیاردی آمریکا در جهان تمام تهدید وی سیاه نمایی بیش نیست.

شریف پور، اذعان داشت: برخی امروز بدون توجه به مقام خود اقدام به پاسخ دادن به تهدیدات ترامپ می کنند شخصیت سخیف ترامپ و مقام ریاست جمهوری وی کمتر از مقام رئیس جمهوری در جمهوری اسلامی ایران است و افرادی همچون وزارت امور خارجه یا معاون اول رئیس جمهور در مقابل ترامپ باشند.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران باید با تحلیل های دور اندیش نسبت به مقابله با آمریکا اقدام کرده و به رهبریت مقام معظم رهبری یدی واحد تشکیل دهند تا برای آخرین بار پوزه آمریکا را بر زمین زنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=267692

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه