Tuesday, 23 April , 2024
15

قدرت بازدارندگی ایران با قدرت به جلو حرکت می کند/ مخالفت مقام معظم رهبری با واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی/ بازار سرمایه، دستخوش سیاست‌گذارى و مدیریت غلط

  • کد خبر : 276597
  • 03 بهمن 1399 - 13:37
قدرت بازدارندگی ایران با قدرت به جلو حرکت می کند/ مخالفت مقام معظم رهبری با واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی/ بازار سرمایه، دستخوش سیاست‌گذارى و مدیریت غلط

امام جمعه پلدشت گفت: رزمایش نیروهای اسلام نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی ما خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است؛ نه توقف دارد و نه کُندی و نه بازگشت، لذا هم «بایدن» و هم کسانی‌که در سودای برجام‌های ۲و ۳هستند، پیام روشن ایران را باید دریافت کرده باشند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به تقوا و جایگاه ویژه آن گفت: تقوا، اصطلاحی اخلاقی به معنای خویشتن‌داری در اطاعت از دستورات الهی و دوری از گناهان است. قرآن تقوا را شرط نجات از آتش جهنم و قبولی اعمال دانسته که موجب نزول برکات بر شخص و رهایی او از گرفتاری‌ها در دنیا می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در قرآن کریم و روایات وارده از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه اطهار (علیهم السّلام) به دو راه و روش اساسی برای کسب تقوا اشاره شده که عبارتند از: توجه به اهداف اخروی و عشق به خداوند متعال

 

وی با تاکید بر رزمایش‌های دو هفته‌ای، ترکیبی و مبتکرانه نیروهای اسلام که مبتنی بر خلاقیت و استعدادهای بومی بود، اظهار کرد: رزمایش های اخیر در راستای تأمین معیشت و زندگی آرام برای مردم است؛ کیست که نداند معیشت پایدار در گرو امنیت پایدار و بادوام است و با امنیت است که رونق اقتصادی و تولید و توزیع را موجب می‌شود و شکوفایی اقتصادی و علمی را به بار می‌آورد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: رزمایش نیروهای اسلام نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی ما خصوصا اقتدار موشکی یک حرکت رو به جلو است؛ نه توقف دارد و نه کُندی و نه بازگشت، لذا هم «بایدن» و هم کسانی‌که در سودای برجام‌های ۲و ۳هستند، پیام روشن ایران را باید دریافت کرده باشند.

 

طالبی با اشاره به اثرات راهبردی موشک ۲۰۰۰ کیلومتری سپاه پاسداران گفت: ایران با این اقدام به ایالات متحده این پیغام را ارسال کرد که دستش برای واکنش جدی علیه نیروهای آمریکایی و به خصوص ناوگان دریایی آن کاملا باز بوده و در صورت بروز تنش میان جمهوری اسلامی با همسایگان متخاصم ( شاید امارات ) یا رژیم صهیونیستی ، بهتر است آمریکا خود را وارد درگیری نکند‌.

 

وی با اشاره به اینکه آیا رهبر انقلاب با واردات واکسن مخالف است، تصریح کرد: اگرچه رهبر معظم انقلاب با واردات واکسن آمریکایی و انگلیسی مخالفت کردند اما این به‌معنای جلوگیری از هرگونه واردات نبود چرا که به‌صراحت اعلام کردند واردات از کشورهای دیگر مانعی ندارد.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اولین کشور در غرب آسیا و هم‌چنین چهارمین کشوری بود که در هفته‌های گذشته واکسن ساخت داخل را به مرحله تست انسانی رساند و با انجام آزمایش‌های بعدی تولید انبوه آن آغاز خواهد شد.

 

امام جمعه پلدشت با تاکید بر بازار سرمایه که دستخوش سیاست‌گذارى و مدیریت غلط است، افزود: قیمت‌گذارى‌هاى دستورى، دستورالعمل‌هاى اشتباه، بحث پالایش یکم، بحث عدم بازارگردانى‌هاى درست، دستورالعمل فولاد و اختلافات بر سر بودجه، بحث فروش‌هاى بى‌وقفه توسط دولت، همگى عواملى بودند که زمینه را براى کاهش اعتماد به بورس فراهم کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

 

طالبی با اشاره به چالش‌های جو بایدن در چهار سال آینده گفت: کهولت سن، ویروس کرونا و ناتوانی نظام درمانی آمریکا، تشدید دوقطبی عوام‌گرایی و خواص‌گرایی، تقویت روحیه افراطی ملی‌گرایی در مقابل منطقه‌گرایی گوشه ای از چالش های پیش روی بایدن است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276597

نوشته های مشابه

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه