Saturday, 4 May , 2024
13
رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتمایی شهرستان پلدشت خبر داد:

فعالیت ۳۲ شرکت تعاونی در شهرستان پلدشت

  • کد خبر : 279000
  • 07 مهر 1400 - 14:29
فعالیت ۳۲ شرکت تعاونی در شهرستان پلدشت
رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتمایی شهرستان پلدشت گفت: ۳۲ شرکت در قالب شرکت تعاونی با محوریت اشتغالزایی در حال فعالیت هستند که برای یک هزار و 188 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

به گزارش آراز سسی، ستار رحیم زاده در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت شرکت ها در این شهرستان گفت: ۳۲ شرکت در قالب شرکت تعاونی با محوریت اشتغالزایی در حال فعالیت هستند که برای یک هزار و ۱۸۸ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

وی در خصوص فعالیت شرکت ها در این شهرستان از اول سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: امسال ۳ شرکت تعاونی در شهرستان شروع بکار کرده و برای ۴۴ نفر اشتغال ایجاد شده است، مراحل فعالیت ۴ تعاونی دیگر نیز طی شده که بزودی کار خود را آغاز می کنند.

 

وی در خصوص اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اظهار کرد: در حوزه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری طبق آمار سامانه کارا مجموعاً مبلغ ۸۱ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی  ۲۷۰ نفر پرداخت شده است.

 

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتمایی شهرستان پلدشت در خصوص تسهیلات کرونا افزود: ۱۳۰ فقره پرونده توسط موسسات عامل پرداخت کامل شده است.

 

به گفته وی ۶۴ مورد بازدید و بازرسی از کارگاه های تحت پوشش شهرستان در جهت رسیدگی به حقوق و مزایای پرداختی به کارگران و همچنین رعایت الزامات ایمنی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279000

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه