Friday, 19 April , 2024
11

فصل سفر به سرزمین عشق

  • کد خبر : 1442
  • 25 اسفند 1395 - 12:23
فصل سفر به سرزمین عشق

بی شک سفر به سرزمین عشق و دیدن یادمان‌هایی که یادگار هشت سال رشادت‌‌های فرزندان روح‌الله است در این بحبوحه‌ی شبیخون فرهنگی فرصتی ناب برای پررنگ‌تر کردن فرهنگ ‌ایثاروشهادت در جامعه می‌باشد.

به گزارش آرازسسی به نقل از اروم نیوز، نکته قابل تامل برای جوانان نسل جدید این است که اگر در هشت سال جنگ تحمیلی رشادت‌های رزمندگان اسلام در این مناطقی که امروز به یادمان‌هایی برای تجدید میثاق با شهدا مبدل گشته نبود در کشور امروزه نمی‌توانستیم از استقلال و اقتدار و عزت ملی دم بزنیم اکنون نسل جوان باید قدردان این خون‌هایی که برای حفظ امنیت کنونی آن‌ها ریخته شده باشد نه اینکه آن‌ها پایمال کند.
درباب مسئله‌ی راهیان نور و این سفرپربار معنوی همین بس که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: سفر راهیان نور بهترین کار بوده و برای آشنایی نسل‌های امروزی با رشادت‌های رزمندگان جنگ حق علیه باطل ضروری است و همچنین مسئولین و متولیان این سفرمعنوی باید زمینه‌ای رابرای زیارت با معرفت در این اردو فراهم آورند.
راهیان نور میعادگاه  همیشگی مدافعان ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا بوده و حرکت عظیم فرهنگی در راستای باز خوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب توسط نسل جدید و جنگ ندیده است و سبب مخابره‌ی این ارزش‌ها به جهانیان علی‌الخصوص ایادی مستکبر می‌باشد تا از تحریف این حقایق جلوگیری شود.
درواقع این سفر فرصتی مغتنم برای تمرین انسجام و یکپارچگی ملی است چراکه فضایل راهیان نور آنقدر زیاد است که مورد توجه تمامی مذاهب و اقلیت‌ها قرار گرفته است و حضور اقوام و مذاهب مختلف از اقصی نقاط جهان در این یادمان‌ها و دیدن مناطق عملیاتی توسط آن‌ها بیانگر مسئله‌ی اتحاد است.
این سفر معنوی برای همه بالاخص نسل جوان فرصتی برای خودسازی است تابیشتر جان‌فشانی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را درک کنند و خود را وامدار این خون‌ها بدانند و نگذارند که بی حرمتی نسبت به این‌ خون‌ها صورت بگیرد.
و اما نکته آخر برای هر جوان ایرانی لازم و واجب است برای درک عمیق‌تر مسئله‌ی ایثار و شهادت حتی برای یکبار هم شده به این مناطق سفر کند و از یادگارهای قهرمانان ملی در هشت سال جنگ تحمیلی دیدن کند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=1442

نوشته های مشابه

31فروردین
انتقام سخت گرفته نشده است
امام‌جمعه پلدشت:

انتقام سخت گرفته نشده است

30فروردین
ماکو پیشتاز در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه