Friday, 19 April , 2024
17
در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت مطرح شد،

فرماندار پلدشت: وظیفه ما ادامه را شهداء است/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است

  • کد خبر : 281662
  • 10 شهریور 1401 - 11:01
فرماندار پلدشت: وظیفه ما ادامه را شهداء است/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با حضور مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت با حضور پر شور مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد.

محمد اکبرزاده کهریزی فرماندار پلدشت شهید رجایی و باهنر را از شخصیت های ممتاز انقلاب دانست و گفت: این دو شهید والامقام با تعهد، مسئولیت پذیری، سخت کوشی و دلبستگی کامل به اسلام و انقلاب، در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کردند.

وی با اشاره به شهید قربانعلی کوچری( اولین فرماندار شهید کشور) و شهید شاخص قشر کارمندی در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: اهداف شهداء حمایت و پاسداری از اسلام و ولایت بوده و ما نیز به عنوان خدمتگذاران این مردم باید راه شهدا را ادامه دهیم؛ چراکه هر زمان از ولایت غافل شده ایم شکست خوردیم.

جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت السلام و المسلمین ابراهیم پور جواد با اشاره به اینکه جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است، گفت: جهاد تبیین یکی از جنبه های مهم و موثر جهاد است که از الزامات آن شناخت دقیق از دشمنان و داشتن روحیه عملی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “درمیان مردم باشید و مشکلات آنها را برطرف نمایید و به روزمرگی دچار نشوید” افزود: یکی از شاخصه های مهم و اساسی دولت فعلی در کنار مردم بودن است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=281662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه