Friday, 3 May , 2024
10

فرماندار پلدشت: هرگونه تعرض به جنگل و مناطق جنگل کاری شده پیگرد قانونی دارد/ امام جمعه پلدشت: پلدشت دارای پتانسیل فوق العاده ای برای کشاورزی است

  • کد خبر : 270367
  • 19 اسفند 1397 - 18:33
فرماندار پلدشت: هرگونه تعرض به جنگل و مناطق جنگل کاری شده پیگرد قانونی دارد/ امام جمعه پلدشت: پلدشت دارای پتانسیل فوق العاده ای برای کشاورزی است

فرماندار پلدشت گفت: هرگونه تعرض به جنگل و مناطق جنگل کاری شده پیگرد قانونی دارد و طبق هماهنگی های به عمل آمده بین ادارات مربوطه برخورد قاطعی با خطا کاران صورت می گیرد.

به گزارش آراز سسی، مهران صفری در حاشیه هفته درختکاری در کمپ ارس پلدشت با اشاره به اهمیت و ارزش درختکاری گفت: پلدشت و منطقه ارس دارای پتانسیل های خوبی برای کشاورزی است و اگر بتوانیم درست استفاده کنیم می توانیم معضل بیکاری را مهار کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمپ ارس پلدشت قطب گردشگری منطقه آزاد ماکو است، تصریح کرد: هرگونه تعرض به جنگل و مناطق جنگل کاری شده پیگرد قانونی دارد و طبق هماهنگی های به عمل آمده بین ادارات مربوطه برخورد قاطعی با خطا کاران صورت می گیرد.

فرماندار پلدشت افزود: پلدشت دارای خاک مناسب و ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی است و باید به نحو صحیح از آن استفاده کنیم.

پلدشت دارای پتانسیل فوق العاده ای برای کشاورزی است

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی گفت: منطقه پلدشت بدلیل پتانسیل فوق العاده خود برای کشاورزی از موقعیت کشاورزی مناسبی برخوردار است.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه احیای طبیعت قدم در راستای حفظ طبیعت است، افزود: احیای طبیعت در راستای گردشگری بسیار مهم است.

درختان متعلق به همه است

محمد رحیم ذاکری  در خصوص درختکاری گفت: درخت یکی از نعمت های خداوند است و در هر جایی بروید متعلق به همه است و وظیفه داریم از آن حراست کنیم.

وی تصریح کرد: امام صادق (ع) فرموده اند، انسان به کاشتن درخت و حفظ و حراست از آن مکلف شده است.

مدیر امور بهره برداری و نگه داری از سد و نیروگاه ارس افزود: امسال ۹۰۰میلیون تومان برای بازسازی و احداث پمپاژ منطقه درختکاری شده هزینه شده و منطقه آزاد ماکو نیز ۲ الکتروپمپ به ارزش ۱۴۰ میلیون تومان اهداء کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=270367

نوشته های مشابه

14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است
12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه