Thursday, 25 April , 2024
12

غائله‏ ای عمیق و بسیار خطرناک نابود شد/ انتخاب اصلح بسیار مهم است/ نسل چهارم جنگ ها؛ حمله به افکار و اراده ها

  • کد خبر : 273250
  • 08 آذر 1398 - 14:43
غائله‏ ای عمیق و بسیار خطرناک نابود شد/ انتخاب اصلح بسیار مهم است/ نسل چهارم جنگ ها؛ حمله به افکار و اراده ها

امام جمعه پلدشت گفت: این غائله یک توطئه عمیق و بسیارخطرناک بود، دشمن خیلی هزینه کرده بود تا بتوانند در یک بزنگاهی این تخریب و تحریق و آدمکشی و شرارت را انجام بدهند و در قضیه بنزین، این فرصت برایشان پدید آمد؛ اما ملت تودهنی محکم به آنها زد؛ این را آن دشمن اصلی، نه این آدم های پست و حقیر ( استکبارجهانی وصهیونیزم جهانی) که پشت مانیتورهای اساسیِ سیاسی خود نشسته اند و دارند دنیا را مراقبت می‏کنند می‏فهمند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت انتخاب گفت: سنجش، انتخاب و گزینش کردن یکی از ویژگی ها و خصوصیات بشر است که خداوند در او نهاده است که البته خصوصیتی صرفاً مختص انسان نیست، چراکه دیگر موجودات نیز بنا بر غرایز خود دست به انتخاب می زنند؛ اما وجه ممیزه انسان و دیگر موجودات، در تلاش انسان برای بهتر انتخاب کردن و یا انتخاب بهتر نمودن است.

وی تصریح کرد: انسان در انتخاب و گزینش، علاوه بر غریزه، از فطرت و عقل خود نیز بهره می گیرد و شاخص ها و شرایط تعیین شده از جانب این دو متغیر را نیز در انتخاب بهینه، مورد توجه قرار می دهد.

وی اظهار کرد: حضرت علی (ع) در خطبه ۲۳۴ نهج البلاغه می فرمایند: آزمایش همگانی است و حتی پیامبران از طرف خدا مورد آزمایش قرار می گیرند.

امام جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: بر اساس آیه ۲۲ تز سوره مبارکه یوسف، «وَلَمَّا بَلَغَ أَشُدَّهُ آتَیْنَاهُ حُکْمًا وَعِلْمًا وَکَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ»؛ «و چون به حد رشد رسید او را حکمت و دانش عطا کردیم و نیکوکاران را چنین پاداش مى‏‌دهیم » ضروری است رأی‌دهندگان بر حکمت و دانش‌ کاندیداها توجه کنند.

به گفته وی ‌ دارا بودن تقوای الهی، سابقه نیک و کارنامه درخشان در رسیدگی به امورات ملت، عدالت، حسن شهرت، قدرت و امانت‌داری از دیگر ویژگی های انتخاب اصلح است.

طالبی با اشاره به اینکه نسل چهارم جنگ ها؛ حمله به افکار و اراده ها گفت: نسل چهارم جنگ ها، در دوران استعمار فرانو، تمرکز اصلی خود را بر اطلاعات و ارتباطات و کارشبکه ای قرار داده و هدف اصلی اش، تسخیر افکار و انگیزه‌ها و مغلوب سازی اراده سیاسی مردم برای تغییرات سیاسی در کشورهاست؛ از تغییر باورها تا براندازی حکومت ها.

وی تصریح کرد: در حوادث ناامن سازی اخیر در ایران اسلامی که در پی حوادث لبنان و عراق اتفاق افتاد، جلوه هایی از نسل چهارم جنگ‌ها رابا تکیه بر همان مولفه‌ها مشاهده کردیم که، که با لطف الهی و عنایات امام زمان علیه السلام و هدایت حکیمانه رهبرانقلاب و بصیرت مردم انقلابی ایران بار دیگر خنثی و دفع و رفع شد.

وی با اشاره به جایگزین های منابع درآمدی دولت اظهار کرد: دولت اگر با رصد تراکنش‌های بانکی به مقابله با فرار مالیاتی می‌پرداخت به ادعای سازمان امور مالیاتی درآمدی ۴۰هزار میلیارد تومانی را در پی داشت اما هرگاه این مساله مطرح می‌شود دولت با ادعای آنکه نمی‌خواهد در حساب مردم سرکشی کند از اجرای آن سرباز می‌زند. از طرفی دولت در چند سال گذشته می‌توانست با حذف معافیت‌های غیرضروری همچون حذف معافیت سود سپرده‌ها، برخی معافیت‌ها در مناطق آزاد، مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات بر مجموع درآمد و مالیات بر خانه‌های خالی چندین هزار میلیارد تومان درآمد به دست آوَرد و کسری بودجه خود را جبران کند.

خطیب نماز جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه مصون‌سازی اقتصاد؛  اصلی‌ترین راهبرد فراروی کشور افزود: بهترین اقدام عمل به راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در راستای «مصون سازی اقتصادی کشور» از راه های رونق تولید ملی با استفاده از ظرفیتهای داخلی و درون‌زایی، بهره برداری حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی کشور، اطمینان بخشی با وضع سیاستها و قوانین با ثبات و پایدار اقتصادی و استفاده از ظرفیتهای نهفته مردمی است.

طالبی با اشاره به اینکه شبکه ملی اطلاعات، وظیفه‌ای بر زمین مانده است گفت: ایجاد و تقویت شبکه ملی اطلاعات، یکی از زیر ساخت‌های راهبردی کشور بوده که بیش از ۱۵ سال است جزو مطالبات درجه اول، رهبرانقلاب در بومی سازی فضای مجازی بوده است.

وی تصریح کرد: منافع شبکه ملی اطلاعات، همسان منافع خودکفایی ایران در برق و انرژی وکشاورزی صنایع نظامی و دفاعی است. لذا نهاد سیاستگذار مانند مجلس و شورای عالی فضای مجازی و به ویژه دولت، باید نسبت به تحقق کامل این مطالبه ملی، تلاش بیشتری کند.

وی با تاکید بر انتخابات مجلس یازدهم؛  سنگ بنای انتخابات  تراز در گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: انتخابات مجلس یازدهم، جشن چهل سالگی انتخابات مجلس و اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد.

امام جمعه پلدشت افزود: دقت و حساسیت داوطلبان نمایندگی برای ورود در این عرصه خطیر، قانون گرایی و عمل به مُرّ قانون توسط عوامل اجرایی و نظارت، به ویژه شورای محترم نگهبان؛ می‌تواند انتخاباتی نمونه و مجلس تراز انقلاب اسلامی را رقم بزند. این انتخابات و مجلس، در حکم سنگ بنای انتخابات آینده و مجالس آینده در چله دوم انقلاب اسلامی و حتی تاثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری و دیگر انتخابات است.

طالبی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این غائله یک توطئه عمیق و بسیارخطرناک بود، دشمن خیلی هزینه کرده بود تا بتوانند در یک بزنگاهی این تخریب و تحریق و آدمکشی و شرارت را انجام بدهند و در قضیه بنزین، این فرصت برایشان پدید آمد؛ اما ملت تودهنی محکم به آنها زد؛ این را آن دشمن اصلی، نه این آدم های پست و حقیر ( استکبارجهانی وصهیونیزم جهانی) که پشت مانیتورهای اساسیِ سیاسی خود نشسته اند و دارند دنیا را مراقبت می‏کنند می‏فهمند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273250

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه