Sunday, 28 April , 2024
13

عهدشکنی آمریکا در برجام قابل انکار نیست

  • کد خبر : 264257
  • 05 آبان 1396 - 15:03
عهدشکنی آمریکا در برجام قابل انکار نیست

امام جمعه پلدشت گفت: عهدشکنی آمریکا در برجام از طرف هیچ کسی قابل انکار نیست.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مسئله تقوا گفت: تقوا یکی از معیارهای مهم است و افرادی نزد پروردگار محبوب‌تر هستند که با تقوا باشند.

 

وی تصریح کرد: سعادت دنیوی و اخروی انسان به تقوا بستگی دارد و آثار و برکات زیادی در زندگی انسان دارد؛ روشن بینی، مصون ماندن از گناه، آسان شدن مشکلات، محبوبیت نزد پروردگار، حسن عاقبت و پاداش‌های بهشتی از آثار و برکات تقوا بر زندگی انسان‌ها است.

 

طالبی با اشاره به عهدشکنی آمریکا در برجام، گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، ما در برابر ظلم و ستم می‌ایستیم و هیچ موقع در برابر زورگویی کوتاه نمی‌آییم.

 

وی اظهار کرد: کشورمان به خط قرمز و اصول خود پایبند است و هیچ موقع اجازه بازدید از مراکز نظامی و موشکی را به استکبار نمی‌دهیم؛ مذاکره، اقدامی دوطرفه است و زمانی می‌تواند به نتیجه برسد که طرف‌های مقابل منافع خود را حفظ کنند.

 

طالبی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران گفت: تنها قدرتی که کمر آمریکا را شکسته و در برابر زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده، کشورمان است.

 

امام جمعه پلدشت گفت: اربعین روزی است که میلیون‌ها انسان به عشق اباعبدالحسین (ع) و انتقال پیام عاشورا با پای پیاده به حرم مطهر امام حسین (ع) می روند؛ هدف از این پیاده‌روی انتقال نهضت قیام امام حسین(ع) و روز عاشورا به جهانیان است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ۸ آبان سالروز شهادت حسین فهیمده، افزود: سالروز شهادت حسین فهمیده به نام بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است و دانش آموزان شهید فهمیده را الگو و سرمشق خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=264257

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه