Monday, 6 May , 2024
11

عملکرد مطلوب پلدشت با جذب ۶۰ درصد از تسهیلات خود اشتغالی مدد جویان

  • کد خبر : 265170
  • 21 دی 1396 - 9:31
عملکرد مطلوب پلدشت با جذب ۶۰ درصد از تسهیلات خود اشتغالی مدد جویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت با جذب ۶۰ درصد از این اعتبارات از میانگین استانی بالاتر عمل نموده است.

به گزارش آراز سسی، عزیز سهندی صبح امروز در دیدار با فرماندار پلدشت با اشاره به بودجه سال ۹۷ گفت: سال  آینده بودجه ۷ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که ۴هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در راستای افزایش مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هزینه می شود.

 

وی تصریح کرد: مردم استان مبلغی بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان بصورت نقدی و غیرنقدی از طریق کمیته امداد به زلزله زدگان مناطق غربی کشور کمک کرده اند.

 

وی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هزینه تکمیل و اتمام ۱۰۰ واحد از منازل زلزله زدگان را تقبل کرده است که در این راستا ۵ میلیارد ریال جمع آوری و ۵ میلیارد دیگر نیز تامین می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان میانگین استانی جذب تسهیلات خود اشتغالی مدد جویان کمیته امداد امام خمین(ره) استان را ۴۷ درصد عنوان کرده و افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت با جذب ۶۰ درصد از این اعتبارات از میانگین استانی بالاتر عمل نموده است.

 

اکبر عبدالله نژاد گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش از اهداف کمیته امداد خمینی(ره) بوده و امیدواریم با برنامه ریزی های دقیق و ایجاد فرصت های شغلی شاهد خودکفایی این افراد باشیم.

 

فرماندار پلدشت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی، استفاده از ظرفیت های آبی و خاکی شهرستان را یکی از عوامل موثر در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پلدشت عنوان کرد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265170

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه