Thursday, 2 May , 2024
13
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

عزت مردمی، دستاورد غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران

  • کد خبر : 284112
  • 12 فروردین 1402 - 14:00
عزت مردمی، دستاورد غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت مردم در امور کشور امری بسیار مهم است و دولت در اموراتی از قبیل اقتصاد مردم را بطور کامل دخیل کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: هم‌زمان با سال ۱۳۵۸ و به دستور حضرت امام خمینی (ره) مردم در انتخابات شرکت کرده و حکومت مدنظر خود را که استقرار نظام جمهوری اسلامی بود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: این امر در تاریخ اسلام بی‌نظیر بود و در کمترین زمان از مردم خواسته شد تا نظام مدنظر خود را انتخاب کنند که مردم با ۹۸.۲ رأی مثبت به جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند.

وی با اشاره به اهمیت روز جمهوری اسلامی تصریح کرد: جشن روز جمهوری اسلامی ایران که به شکل قانونی برگزار می‌شود بسیار مهم است؛ زیرا پایانی برای جشن‌های ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی بوده و یک نفر برای همه تصمیم‌گیری می‌کرد.

وی اظهار کرد: تصمیم‌گیری یک فرد برای یک ملت آسیب‌های فراوانی داشت و حضرت امام خمینی (ره) به‌خوبی آنها را تشخیص و تشریح کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در نظام حکومتی جمهوری اسلامی مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و قرآن است؛ جمهوری که در قالب اسلام تشکیل بگیرد سعادت جامعه را تضمین می‌کند.

به گفته وی امروزه مردم منطقه غرب آسیا و محور مقاومت تقویت شده و درحال‌رشد و بالندگی بوده و شاهد هستیم مردم فلسطین در برابر رژیم جعلی و کودک کش ایستادگی می‌کند.

دیرباز گفت: این ملت با الهام از جمهوری اسلامی به دنبال پیداکردن عزت خود هستند.

وی با اشاره به بازتاب جمهوری اسلامی در دنیا تصریح کرد: بازتاب جمهوری اسلامی را هم اکنون در کشورهای غرب آسیا و دنیا می‌بینیم.

وی با اشاره به وظیفه ما در شرایط کنونی در قبال جمهوری اسلامی اظهار کرد: طبق گام دوم انقلاب در اول راه هستیم و تا تشکیل تمدن نوین اسلامی فاصله داریم، وظیفه داریم به آرمان شهدا توجه کرده و به دنبال تحقق آن آرمان‌ها باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: طبق نقشه راهی که امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ترسیم‌کردن باید تلاش کنیم، یکی از بهترین کارهایی که می شود انجام داد این است که در انتخابات دقت کرده و گزینه اصلح را انتخاب کنیم.

به گفته وی در ۲۲ بهمن شاهد بودیم که همه مردم به صحنه آمدن و در روز قدس نیز شاهد حضور بی‌سابقه مردم خواهیم بود.

دیرباز با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در امورات کشور گفت: مشارکت مردم در امور کشور امری بسیار مهم است و دولت در اموراتی از قبیل اقتصاد مردم را بطور کامل دخیل کنند و برای تحقق این امر نیز همکاری و مشارکت سه قوه نیازمند است.

وی با اشاره به تورم در جامعه تصریح کرد: تورم موجود در جامعه مردم را به‌شدت آزار می‌دهد و مقام معظم رهبری نیز به این مورد اشاره و در شعار سال بر آن تأکید کرده است؛ مسئولان به این امر توجه جدی کرده و اگر مسئولی به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نکند مردم با آن مسئول خاطی برخورد کرده و به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

وی اظهار کرد: مسئولین باید تمام تلاش خود را به کار برده و به وظایف خود عمل کنند؛ این دولت تمام توان خود را در این زمینه به کار گرفته است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد مهار تورم و تحقق شعار سال باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=284112

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه