Friday, 26 April , 2024
12

طرح های توجیهی برای عدم تبدیل شدن دادگستری به دادگاه در پلدشت آماده شده است/ مسئولی که سخن از مذاکره می زند از ملت عذرخواهی کند

  • کد خبر : 273677
  • 11 بهمن 1398 - 14:40
طرح های توجیهی برای عدم تبدیل شدن دادگستری به دادگاه در پلدشت آماده شده است/ مسئولی که سخن از مذاکره می زند از ملت عذرخواهی کند

امام جمعه پلدشت گفت: طرح های توجیهی با حضور کارشناسان و مسئولین نوشته و تا ظهر فردا با امضای تمام مسئولین شهرستان به دفتر ریاست محترم قوه قضاییه آیت الله رئیسی ارسال می شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی در خطبه های نماز جمعه ظهر پلدشت با اشاره به قانع بودن، گفت: انسان هایی که هیچ موقع قانع نمی شوند روی آسایش را به خود نمی بینند و همیشه در درد و رنج هستند.

وی تصریح کرد: همت والا داشتن خوب است ولی در کنار همت والا باید روحیه، انسانیت و شرافت بالا داشت.

وی ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امام خمینی (ره) در بدو ورود به کشور همه را به وحدت و مبارزه برای خشکاندن ریشه فساد دعوت کرد.

امام جمعه پلدشت افزود: ملت ایران با حضور در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با امام خمینی(ره) و آرمان هایش تجدید میثاق می کنند.

طالبی با اشاره به سخنانی در خصوص تبدیل دادگستری پلدشت به دادگاه گفت: مردم فهیم پلدشت چندین مرتبه در خصوص این موضوع به دفتر مراجعه کرده اند، بنده و مسئولان شهرستان بصورت جدی پیگیر این قضیه هستیم تا مانع آن شویم.

وی با تاکید بر اینکه پلدشت شهرستان مرزی بوده و دارای پتانسیل های فراوان است، تصریح کرد: ۸ سال پیش دادگاه پلدشت تبدیل به دادگستری شده است و حال بجای پیشرفت می خواهند تبدیل به دادگاه شود.

وی اظهار کرد: طرح های توجیهی با حضور کارشناسان و مسئولین نوشته و تا ظهر فردا با امضای تمام مسئولین شهرستان به دفتر ریاست محترم قوه قضاییه آیت الله رئیسی ارسال می شود.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: تبدیل دادگستری به دادگاه مشکلات فراوانی برای شهرستان ایجاد می کند؛ با توجه به شرایط حساس کنونی باید به فکر گسترش قوه قضاییه باشیم نه محدود کردن آن.

به گفته وی از مردم پلدشت درخواست می شود تا اعلام نتیجه طرح توجیهی شکیبا باشند و سپس طومارهای امضا شده مردم ارسال می گردد.

طالبی با اشاره به اظهارات نسنجیده یکی از مسئولان کشور در مصاحبه با رسانه های خارجی گفت: هنوز ۳ هفته از ترور شهید سپهبد سلیمانی نگذشته است برخی ها سخن از مذاکره با استکبار می زنند که جای بسیار تاسف دارد.

وی تصریح کرد: ساسیت دشمن از مذاکره گذشته است و هدف ما اخراج آمریکا از منطقه و فتح قدس شریف است؛ مسئول محترم، جواب شما را ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلم شهادت سردار دلها است می دهد.

وی اظهار کرد: منتظر معذرت خواهی مسئول مربوطه از ملت هستیم.

امام جمعه پلدشت افزود: بزرگترین دستاورد نظام، رهبری است؛ اگر امروزه دشمن در نقشه هایش شکست خورده است در سایه اطاعت از ولایت و رهبری است.

طالبی با اشاره به انتخابات ۲ اسفند ماه گفت: با حضور پرشور در انتخابات و توجه به توصیه ها و معیارهای مقام معظم رهبری اجازه نمی دهیم غیر انقلابی ها به مجلس راه یابند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=273677

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه