Saturday, 27 April , 2024
6
امام‌جمعه پلدشت:

شهدای گمنام سبب خیروبرکت می‌شوند

  • کد خبر : 287483
  • 22 آذر 1402 - 13:56
شهدای گمنام سبب خیروبرکت می‌شوند
امام‌جمعه پلدشت گفت: پلدشت امروز پذیرای شهید گمنام است و در هر شهری که شهدای گمنام دفن شده‌اند؛ خیر، برکت و افزایش معنویت در آن منطقه افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به جایگاه و اهمیت شهدا مخصوصاً شهید گمنام گفت: شهدا تمام وجودشان را برای انقلاب و حفظ اسلام فدا کرد.
وی تصریح کرد: دشمنان تمام عزم خود را جزم کرده بودند که لطمه‌ای به انقلاب بزنند؛ ولی شهدا این اجازه را به آنها ندادند و در واقع مدافعان واقعی انقلاب شهدا هستند.
وی اظهار کرد: جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به‌سوی اولیای خاص خود باز می‌کند و اولیای خاص خدا همین شهدا هستند.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به اینکه شهادت معامله با خداوند است، افزود: زبان در بیان کلمه شهادت و مجاهدی که با خداوند وارد معامله شده قاصر است.
طالبی گفت: شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و از آنچه خداوند از فضل خود به آنها داده است، بسیار مسرور و شاد هستند. آنان به ما بشارت می‌دهند که خداوند پاداش مؤمنین را ضایع نمی‌کند.
وی تصریح کرد: شهدا به تاسی از سالار شهیدان امام حسین (ع) برای دفاع از مملکت شجاعانه جنگیدند و حماسه آفریدند و به بالاترین مقام مرگ که شهادت است نایل شدند و نام و یاد پر افتخار خود را در تاریخ اندیشه‌ها به یادگار گذاشتند.
وی با اشاره به حضور شهید گمنام در پلدشت اظهار کرد: شهدا متعلق به ملت هستند در هر شهری که شهدای گمنام دفن شده‌اند سبب خیر، برکت و افزایش معنویت در آن منطقه شده‌اند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: پلدشت امروز پذیرای شهید گمنام است و با حضور پرشور خود رأس ساعت ۱۵:۳۰ در میدان شهریار سنگ تمام می‌گذارند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=287483

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه