Saturday, 27 April , 2024
10

شعار مرگ بر آمریکا تا روز قیامت پایدار بوده و قابل حدف نیست/ در ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار می زنیم

  • کد خبر : 268905
  • 11 آبان 1397 - 14:37
شعار مرگ بر آمریکا تا روز قیامت پایدار بوده و قابل حدف نیست/ در ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار می زنیم

امام جمعه پلدشت گفت: شعار مرگ بر آمریکا تا روز قیامت پایدار بوده و قابل حدف نیست، افرادی هم که فکر می کنند با مذاکره و حذف این شعار می توانند به اهداف خود برسند بدانند که سازش با آمریکا جز ذلت چیزی به ارمغان نمی آورد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به استکبار گفت: استکبار در لغت به معنی برتری خواهی از روی عناد است، در قرآن کریم بدترین استکبار نداشتن تمکین نسبت به دستورات قرآن است و انبیاء الهی همیشه در برابر استکبار ایستاده اند.

 

وی تصریح کرد: استکبار در بر دارنده خود بزرگ بینی و فخر است، اولین متکبر شیطان است زیرا از سجده به مخلوق خداوند سرباز زد.

 

امام جمعه پلدشت افزود: وظیفه اصلی استکبار از بین بردن هویت ملی و مردم کشور است، ملت ایران ۴۰ سال است در برابر استکبار ایستاده است.

 

به گفته وی امروزه آزادی فکری گسترش یافته است و ملت ها خوی استکبار ستیزی کسب کرده اند.

 

طالبی با اشاره به اینکه استکبار سعی در از بین بردن فرهنگ کشورها دارد گفت: هر چقدر استکبار تلاش کند باز در برابر صبر و ایستادگی شکست می خورد، اتحاد روشی دیگر برای شکست دشمنان است.

 

وی با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: ۲۰ میلیون زائر همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) گرد هم آمدند و پیام اتحاد و انسجام خود را به جهانیان منتقل کرد.

 

وی تصریح کرد: تبلور تفکر عاشورایی در خلق حماسه بزرگ اربعین پیام دیگر این پیاده روی بود.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دشمن امروزه فکر می کرد با تحریم ها و مشکلات اقتصادی می تواند مانع از حماسه بزرگ اربعین شود ولی باز در نقشه هایش شکست خورد.

 

به گفته وی پیاده روی اربعین نشان داد قدرت دست چه کسانی است.

 

طالبی با اشاره به اهمیت ۱۳ آبان ماه گفت: رییس جمهور نابخرد آمریکا سعی دارد با افزایش تحریم ها در این روز به اهداف های شوم خود دست یابد غافل از اینکه باز شکست می خورد.

 

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تصریح کرد: بار دیگر با حضور پر شور خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام می زنیم.

 

وی اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا تا روز قیامت پایدار بوده و قابل حدف نیست، افرادی هم که فکر می کنند با مذاکره و حذف این شعار می توانند به اهداف خود برسند بدانند که سازش با آمریکا جز ذلت چیزی به ارمغان نمی آورد.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی افزود: مسائل فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید در این روز قدم های مثبتی برای این موضوع برداشته شود.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ۱۵ آبان ماه روز وقف افزود: اگر کسی می خواهد برای آخرت خود توشه ای ذخیره کند در این امر خداپسندانه و نیک شرکت کند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=268905

نوشته های مشابه

07اردیبهشت
باید از تحریم ها فرصت ایجاد کنیم
05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه