Thursday, 18 April , 2024
14

شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد/ دشمن در تلاش است تا دستاوردها و پیشرفت انقلاب را در آستانه چهلمین سالگرد پنهان کند/ نباید اجازه دهیم منافع شخصی عده ای بر حق مردم این منطقه چیره شود

  • کد خبر : 269770
  • 05 بهمن 1397 - 16:05
شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد/ دشمن در تلاش است تا دستاوردها و پیشرفت انقلاب را در آستانه چهلمین سالگرد پنهان کند/ نباید اجازه دهیم منافع شخصی عده ای بر حق مردم این منطقه چیره شود

امام جمعه پلدشت گفت: طی ۴۰ سال اخیر پیشرفت های قابل تقدیری وجود دارد که می توان به استقلال، عزت، قدرت نظامی، برگزاری انتخابات و رفع بیسوادی اشاره کرد.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت ضمن تسلیت بمناسب ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: شیطان دشمن آشکار انسان بوده و اولین حربه شیطان ایجاد اختلاف، کینه توزی و دشمنی در بین انسان ها است.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل می دهیم آنها شیطان امروزی هستند و نباید اجازه نفوذ به آنها را بدهیم.

 

وی اظهار کرد: بر همه ما واجب است از صفت رذیله کینه فاصله بگیریم.

 

امام جمعه پلدشت افززود: اگر کینه در بین مسلمانان باشد اختلاف در بین آنها افزایش یافته و دشمنی ایجاد می کند.

 

به گفته وی همه باید پشت هم باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

 

طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود گفت: هر ملتی که از دانش و فناوری های جدید عقب بی افتد سرنوشتی جز عقب افتادگی و استعمار ندارد.

 

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند، شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد، این شتاب را باید برای ۲۰ الی ۳۰ سال آینده تقویت کنیم تا کشور در قله های علمی قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: باید برای پیشرفت علمی از توانایی دیگران استفاده کنیم، شاگردی کردن بد نیست بلکه برای همیشه شاگرد بودن و زیر دست بودن عیب است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت با اشاره به تلاش برخی ها برای اجرای فرهنگ های غربی در کشور افزود: فرهنگ پویای کشور و دین مقدس اسلام بهترین فرهنگ بوده و بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی به استفاده از آن روی آورده اند.

 

طالبی ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: طی ۴۰ سال اخیر پیشرفت های قابل تقدیری وجود دارد که می توان به استقلال، عزت، قدرت نظامی، برگزاری انتخابات و رفع بیسوادی اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا دستاوردها و پیشرفت انقلاب را در آستانه چهلمین سالگرد پنهان کرده و شبهه افکنی کند.

 

وی اظهار کرد: درست است در مسائل اقتصادی مشکلاتی داریم ولی با همکاری و وحدت آنها را حل می کنیم، حفظ وحدت در بین آحاد مردم از ضروریات است.

 

امام جمعه پلدشت با مخالفت  در خصوص الحاق خوی به منطقه آزاد ماکو افزود: دست های پشت پرده ای برای الحاق خوی به منطقه آزاد وجود دارد و عده ای منافع شخصی خود را به منافع مردم و ملت ترجیح داده اند، مردم آگاه باشند و اجازه ندهند منافع شخصی عده ای بر حق مردم این منطقه چیره شود.

 

به گفته وی باید به خواسته مردم و منطقه توجه جدی شود.

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=269770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه