Friday, 29 March , 2024
11
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

شایسته سالاری مهمترین ملاک برای انتخاب مدیران اجرایی باشد

  • کد خبر : 279098
  • 14 مهر 1400 - 10:07
شایسته سالاری مهمترین ملاک برای انتخاب مدیران اجرایی باشد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) اقدامات موثرتری انجام شود.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، سبک و سیره زندگی پیامبر اکرم (ص) را بهترین الگو و سرمشق برای مسلمین عنوان کرد و گفت: باید در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) اقدامات موثرتری انجام شود.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: در همه مسائل زندگی و مسئولیتی باید پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت و عصمت و طهارت (ع) را الگوی خود قرار دهیم؛ اگر این کار را انجام دهیم حتما موفق  می شویم و گرنه با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید براینکه دولت و مدیرانی که بر سر کار آمدند باید به وعده های خود عمل کنند و صداقت و درستی را اولویت کاری خود قرار دهند، افزود: دولت مردمی با روی کار آمدن به دنبال مبارزه با فساد اقتصادی بوده و تاکنون در این رابطه خوب عمل کرده است.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: دولت به وعده هایی که داده است، عمل کند و اگر در هر کاری هم موفق نشدند، مردم را در جریان بگذارند که به طور قطع  اعتماد مردم را جلب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اگر در دانشگاه ها و حوزه های  علمیه، دین و اخلاق و منش پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) را ارائه می کردیم، اینگونه با مشکلات بزرگ مواجه نمی شدیم،  تصریح کرد: در جامعه الگوهای خود را کنار گذاشته ایم و الگوهای غیر را برای خود انتخاب کرده ایم که با این کار، حتما با مشکل برخورد خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مدیرانی که دینی باشند، باید نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در نهج البلاغه را به خوبی مطالعه و به آن عمل کنند.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه در معرفی و انتخاب گزینه های استاندار جدید آذربایجان غربی، متاسفانه عوامل رفاقتی در نظر گرفته می‌شود در صورتی که باید فرد شاخص و دینداری در این زمینه مورد توجه قرار گیرد،  اظهار کرد: شایسته سالاری مهمترین ملاک برای انتخاب مدیران اجرایی باشد.

وی تاکید کرد: جلب رضایت ارباب رجوع باید با جدیت در ادارات پیگیری و به آن عمل شود تا جلب رضایت مردم و اعتماد اجتماعی در جامعه افزایش یابد.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد:  با توجه به مناسبت های دهه آخر ماه صفر، نیاز است تا گرامیداشت این دهه و مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با روند باشکوهی برگزار شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=279098

نوشته های مشابه

09فروردین
تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

تردد روزانه ۵۸۵ دستگاه از مرز بازرگان

08فروردین
رشد ۹۰ درصدی ترانزیت کالا از گمرک پلدشت
07فروردین
رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان
سرپرست پایانه مرزی بازرگان خبر داد:

رشد ۳۳ درصدی تردد مسافر از مرز بازرگان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه