Thursday, 25 April , 2024
15

شاخص های بیمارستان پلدشت ارتقاء یابد

  • کد خبر : 270150
  • 29 بهمن 1397 - 14:03
شاخص های بیمارستان پلدشت ارتقاء یابد

فرماندار پلدشت گفت: قدم های خوبی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه سلامت شهرستان برداشته شده است ولی با توجه به مرزی بودن این شهرستان باید شاخص های بیمارستان پلدشت ارتقاءیابد تا بتوانیم از ظرفیت شهرستان در حوزه توریست درمانی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش آراز سسی، مهران صفری صبح امروز در جلسه خیرین سلامت شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدم های خوبی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه سلامت شهرستان برداشته شده است ولی با توجه به مرزی بودن این شهرستان باید شاخص های بیمارستان پلدشت ارتقاءیابد تا بتوانیم از ظرفیت شهرستان در حوزه توریست درمانی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه سلامت نقش اساسی در پویایی جامعه دارد، تصریح کرد: تمامی دستگاه های ذی ربط باید در بحث سلامت در کنار بهداشت و درمان باشند و با ایجاد محیط سالم در سطح شهرستان بتوانیم جامعه ای با نشاط و سالم داشته باشیم.

 

فرماندار پلدشت افزود: در بحث پیشگیری باید هزینه های درمانی را به دولت تحمیل نکنیم و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت در این حوزه استفاده شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی امام جمعه پلدشت افزود: مشارکت مردم در مسائل اجتماعی مصداق اعمال صالحین است و تا زمانی که خیرین در حوزه سلامت حضور پررنگ دارند بسیاری از مشکلات بخش سلامت مردم مرتفع می شود.

 

انتظار مهدی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزیشکی استان با بیان اینکه سلامت انسان پیش نیاز توسعه یافتگی یک جامعه می باشد، افزود: با سرمایه گذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت توانستیم امید به زندگی را از ۴۷ سال در سال ۱۳۵۷ به ۷۳ سال در سال ۱۳۹۷ برسانیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=270150

نوشته های مشابه

05اردیبهشت
ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی
هم‌زمان با هفته سلامت صورت گرفت؛

ویزیت رایگان ۳۰۰ پلدشتی توسط پزشکان بسیجی

04اردیبهشت
رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت
مدیر آموزش‌وپرورش پلدشت خبر داد:

رقابت ۵۱۸ داوطلب کنکوری در پلدشت

03اردیبهشت
اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدشت خبرداد:

اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه