Wednesday, 1 May , 2024
4
امام‌جمعه پلدشت:

سیلی ملت ایران گوش رژیم غاصب را کر کرد

  • کد خبر : 289515
  • 26 فروردین 1403 - 11:57
سیلی ملت ایران گوش رژیم غاصب را کر کرد
امام‌جمعه پلدشت گفت: صدای سیلی ملت ایران گوش رژیم غاصب و هم‌پیمانانش را کر کرد و به دنیا نشان داد اگر کسی خطوط قرمز ایران را زیر پا بگذارد پاسخی سخت و دردناک دریافت می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بود و خاک کشورمان محسوب می‌شود، محکم و ماندگار بود.

وی با اشاره به اینکه بامداد امروز صدها فروند پهپاد و کروز و بالستیک توانستند لایه‌های به‌ظاهر عمیق دفاعی رژیم غاصب را در هم بشکند و اهداف تعین شده را در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهند، اضافه کرد: پاسخ بازدارنده و پشیمان‌کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران، دل هر ایرانی که دل در گروی عزت و امنیت کشور پرافتخارمان دارد را شاد کرد.

وی تصریح کرد: اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان بر اساس منشور سازمان ملل متحد بود.

امام‌جمعه پلدشت افزود: صدای سیلی ملت ایران گوش رژیم غاصب و هم‌پیمانانش را کر کرد و به دنیا نشان داد اگر کسی خطوط قرمز ایران را زیر پا بگذارد پاسخی سخت و دردناک دریافت می‌کند.

طالبی گفت: حرکت بسیار بزرگی اتفاق افتاده که خود آنها به بزرگی آن اذعان دارند و اعلام کرده‌اند فکر نمی‌کردیم به این گستردگی باشد.

وی تصریح کرد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمزی بود که برای ما قابل‌تحمل نبود، اینکه رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولگری ایران را در دمشق هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و به شکل قانونی در این کشور حضور داشتند را هدف قرار دهد عبور از خط‌قرمز بود.

وی اظهار کرد: تا این لحظه گزارش‌های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان‌دهنده آن است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است و مردم ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغال رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده‌اند و متوجه شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=289515

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه