Monday, 6 May , 2024
10
مطالبات مردمی

سپاه پاسداران وارد میدان شد/ حل عمده مشکلات آب شرب روستاهای پلدشت طی روزهای آتی

  • کد خبر : 278379
  • 19 مرداد 1400 - 12:24
سپاه پاسداران وارد میدان شد/ حل عمده مشکلات آب شرب روستاهای پلدشت طی روزهای آتی
یوسفی گفت: معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرو درخواست مردم از نزدیک مشکلات آب شرب و کشاورزی روستاهای پلدشت را بررسی کرد.

به گزارش آراز سسی، قطعی مکرر آب در روستاهای بخش ارس پلدشت که آبرسانی پایداری ندارند مردم را با چالش بی آبی روبرو کرده اند.

فصل تابستان که اوج نیاز مردم به آب است، سخت‌ترین فصل برای مردم روستایی است و قطعی مکرر هر روزه آب، گرمای هوای تابستان را برای مردم غیر قابل تحمل می‌کند.

طی ماه های گذشته از سال ۱۴۰۰ گذشته، بحث قطعی‌های چند روزه آب از نقاط مختلف شهرستان مطرح و رسانه‌ای شد و در حال حاضر نیز شاهد قطعی آب در روستاهای شهرستان هستیم.

با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال گذشته که طبق اظهارات مسئولان مربوطه بی‌سابقه بوده و به نظر می‌رسد امسال سال آبی سختی را داشته باشیم و مسئله بحرانی قطعی آب که هر ساله فصل تابستان آغاز می‌شود امسال زودتر از همیشه مردم را در مناطق مختلف روستایی با مشکل قطعی‌های آب در طول شبانه‌روز مواجه کرده است.

روستاهای بخش ارس پلدشت از جمله روستاهایی هستند که از ابتدای سال جاری با مشکلات فراوانی در بحث قطعی آب مواجه شده و اهالی این روستا خواستار پیگیری این مشکل هستند.

سرهنگ پاسدار یوسفی در بازدید از روستاهای شهرستان که دارای قطععی آب شرب هستند، گفت: گزارش های مکرری از مردم در خصوص قطعی آب و نارضایتی مردم رسیده بود و چندین بار از منطقه بازدید و موارد را در شورای تامین شهرستان مطرح کردیم تا مسئولان مربوطه نسبت به حل آن اقدام کنند ولی متاسفانه اقدام کامل و قاطعی صورت نگرفت.

وی در خصوص افزایش دمای منطقه طی روز های گذشته تصریح کرد: طی روزهای گذشته که دمای هوا در منطقه افزایش یافته بود کلیه پرسنل به حالت آماده در آمده و با تانکرها اقدام به توزیع آب در بین روستاهای درگیر با بی آبی کردند.

وی اظهار کرد: قطعی آب به هیچ وجه از سوی مسئولان مربوطه پذیرفته نیست و تا رفع کامل این مشکل پیگیر آن خواهیم بود.

فرمانده ناحیه پلدشت با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید قدردان آنها باشیم و به آنها خدمت کنیم، زیرا این مردم هستند که انقلاب و نظام را حفظ می کنند.

یوسفی گفت: در پی عدم تحقق قول های مسئولان در مدت زمان اعلامی، موضوع با معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران مطرح و سردار حسن زاده با حضور در پلدشت از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کرد.

به گفته وی ظرف ۲۴ساعت آتی جلسه هماهنگی با مسئولین و متولیان امر در سپاه برگزار و عملیات اجرایی برابر تفاهم‌نامه فی مابین ادارات مربوطه و سپاه پلدشت اقدام می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: حل مشکلات آب شرب روستاها نازک علیا، نصرت آباد، علی نظر، ملاکندی، پزیک و شیدی و احیای قنات روستاهای ایلانلو، قورشاقلو، قلعه جوق، گجلر، نصرت آباد و حسن کندی در دستور کار قرار گرفته و با این اقدام عمده مشکلات آب شرب و کشاورزی روستاهای محروم پلدشت رفع می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278379

نوشته های مشابه

17اردیبهشت
امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است
فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خبر داد:

امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه