Tuesday, 16 April , 2024
9

سوخت و تسهیلات برای سرمایه ثابت و در گردش عمده ترین مشکلات واحد های تولیدی استان

  • کد خبر : 262812
  • 09 مرداد 1396 - 12:28
سوخت و تسهیلات برای سرمایه ثابت و در گردش عمده ترین مشکلات واحد های تولیدی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان را سوخت و تسهیلات برای سرمایه ثابت و در گردش است.

به گزارش آراز سسی، اولین جلسه کارگروه رفع موانع تولید منطقه آزاد ماکو صبح امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، مدیر عاملان بانک های استان، امور مالیاتی و روسای ادارات برق، مخابرات و مالیاتی شهرستان ماکو  جهت بررسی مشکلات و موانع تولید واحدهای صنعتی منطقه در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

 

نادر صفر زاده در این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیران استانی در منطقه آزاد ماکو جهت تسهیل و رفع موانع تولید کنندگان گفت: تلاش تمامی مدیران اجرایی، خدمات رسان و مدیران بانک ها باید برای تسهیل و رفع موانع تولید جهت اشتغال زایی در سطح استان و منطقه باشد.

 

وی عمده ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان را سوخت و تسهیلات برای سرمایه ثابت و در گردش عنوان وتصریح کرد: تلاش بر این است با مساعدت مدیران بانک ها برای رفع و حل مشکلات واحدهای تولیدی گام های اساسی برداشته شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی بازگشت تسهیلات از واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع را شرط ارائه تسهیلات مجدد ذکر کرد و افزود: تمامی واحد های تولیدی می تواند با گفتمان سازی بین بانک ها جهت استفاده از تسهیلات موفق عمل نمایند.

 

به گفته وی لازم  است تمامی بانک های عامل در استان منابع و مصارف خود را برای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال بکار گیرند .

 

صفرزاده آماده سازی زیر ساخت ها را در منطقه آزاد ماکو را عامل موفقیت برای جذب و جلب سرمایه گذار عنوان کرد و گفت: فرودگاه بزرگترین و اصلی ترین زیر ساخت منطقه بوده و وجود معادن بسیار غنی از ظرفیت های بالای این منطقه برای جذب سرمایه گذار و اشتغال زایی است.

 

ارسلان ازهاری هم در این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات تولید کنندگان خواستار حل مشکلات تولید کنندگان از جمله سوخت، تسهیلات سرمایه گردش برای رونق بخشی و توسعه واحدهای تولیدی در منطقه آزاد ماکو شد.

 

معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد ماکو همچنین خواستار توجه به درخواست واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان شد.

 

جعفر صادق اسکندری نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه درسال ۹۵ گفت: امسال در سطح استان از  ۱۰ هزار واحد تولیدی فعال، راکد و نیمه فعال در قالب تسهیلات حمایت می شود.

 

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی تعداد واحدهای درخواستی تسهیلات منطقه آزاد ماکو را ۲۳واحد عنوان کرد و افزود: بعد از بررسی در کارگروه و تصویب این واحدها جهت دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی می شوند.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=262812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه