Tuesday, 30 April , 2024
11

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ماکو منصوب شد

  • کد خبر : 262507
  • 25 تیر 1396 - 11:12
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ماکو منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان ماکو صبح امروز با حضور معاون امور ورزش، رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان ماکو در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آراز سسی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان ماکو صبح امروز با حضور معاون امور ورزش، رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولان ماکو در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

حسن محمدزاده ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات رییس قبلی اداره ورزش و جوانان ماکو و آرزوی موفقیت برای رییس جدید گفت: شهرستان ماکو به لحاظ ظرفیت های ورزشی و داشتن قهرمانان استانی و کشوری در رشته های رزمی، کشتی، فوتسال جزو شهرستان های شاخص استان محسوب می شود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با انتصاب سرپرست جدید و ترویج ایده های نو شاهد موفقیت بیش از پیش ورزش شهرستان در تمامی رشته ها باشیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو افزود: فرهنگ ورزش باید در جامعه نهادینه گردد و در این امر باید تمامی مسئولین با این اداره تامل و همکاری کنند.

 

کیومرث ایراندوست معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تجلیل از رییس قبلی گفت: کسب موفقیت در رشته های مختلف طی سال های اخیر نشان از تخصص ایشان دارد که با تلاش، پشتکار، همکاری و تعامل با مسئولان و هیات های ورزشی بدست آمده است و امیدواریم با مشاورهای خود برای مسئولان بعدی زمینه ساز موفقیت های بیشتر در این عرصه گردد.

 

در پایان از زحمات منوچهر قهرمانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ماکو تجلیل و حسن احمدی به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=262507

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه