Thursday, 2 May , 2024
12

سازمان حقوق بشر به وضع میانمار رسیدگی جدی کند

  • کد خبر : 263460
  • 17 شهریور 1396 - 16:18
سازمان حقوق بشر به وضع میانمار رسیدگی جدی کند

امام جمعه موقت ماکو گفت: رئیس جمهور میانمار یک فرد ننگ در جامعه سیاسی است بنابراین سازمان حقوق بشر باید در این وضعیت شکننده رسیدگی جدی کند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام قاسم اسماعیل‌زاده ضمن تبریک عید غدیر، عید امامت اظهار کرد: بهترین توشه برای آخرت انسان و پیوستن به لقاء الله تقوا است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی به چهار عید بیشتر از سایرین تاکید شده است تصریح کرد: عید قربان، عید غدیر، عید فطر و جمعه از آنها هستند.

 

امام جمعه موقت ماکو افزود: توحید بدون امامت پوچ و خالی بوده و امامت مکمل توحید است.

 

وی در تشریح واقعه غدیر گفت: در آن زمان افرادی بودند که این واقعیت را درک و نپذیرفته بودند و اینک در جهان امروزی همان افراد به وفور دیده می‌شوند.

 

اسماعیل‌زاده وجود، شخصیت، الگو بودن حضرت علی(ع) را سبب ساز رخداد واقعی غدیر برشمرد و عنوان کرد: حضرت علی (ع) در طول عمر ۲۵ ساله خود کارهای شایسته ای برای اسلام ناب محمدی انجام داده است.

 

وی عید غدیر را روز وحدت بین شیعه و سنی عنوان کرده و افزود: باید تمامی کشورهای جهان اعم از شیعه سنی و سایر مذاهب در این روز به شادی به پردازند و در برابر استکبار جهانی هم کاری و وحدت داشته باشند.

 

امام جمعه موقت ماکو با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب سعی دارند شخصیت‌های تاثیر‌گذار در امنیت را تخریب کنند و در این امر باید دشمنان بدانند که سپاه همیشه پشت این انقلاب است و از حق محرومین و زیان دیدگان نمی‌گذرد.

 

وی بر کشتار و نسل کشی مردم میانمار اشاره و تصریح کرد: رییس جمهور میانمار یک فرد ننگ در جامعه سیاسی بوده و سازمان حقوق بشر باید در این وضعیت شکننده رسیدگی جدی کند.

 

اسماعیل زاده خطاب به شهردار و شورا های جدید با اشاره به مشکلات شهر افزود: تعریض خیابان امام تبدیل به یک داستان تلخ شده است به گونه ای که این داستان پایانی ندارد.

 

وی با تاکید بر اینکه شفاف‌سازی در این بحث باید از سوی شهرداری صورت گیرد، گفت: تیریبون نماز جمعه می‌تواند مکانی بسیار شایسته برای شفاف‌سازی عملکرد شهرداری و عدم تعریض خیابان امام باشد.

 

انتهای پیام/طاها

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=263460

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه