Thursday, 2 May , 2024
10

زیارت امام حسین(ع) آثار و برکات فراوان دارد/ اقدامات ناجا در تامین امنیت قابل تقدیر است/ علت خام فروشی فقدان اراده و عزم در بسیاری از تصمیم‌گیرندگان است

  • کد خبر : 272676
  • 12 مهر 1398 - 14:38
زیارت امام حسین(ع) آثار و برکات فراوان دارد/ اقدامات ناجا در تامین امنیت قابل تقدیر است/ علت خام فروشی فقدان اراده و عزم در بسیاری از تصمیم‌گیرندگان است

امام جمعه پلدشت گفت: فعالیت‌هاى نیروى انتظامى، در جهت ایجاد و برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل «آگاهى»، «پیش‌گیرى» و «پى‌گیرى» استوار است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت زیارت امام حسین(ع) گفت: هر کسی به نیت زیارت امام حسین(ع) به کربلا برود خداوند عمر و روزی اش را زیاد و گناهانش را می بخشد.

 

وی تصریح کرد: هر قدمی که انسان برای زیارت امام حسین(ع) بر می دارد هزاران گناهش بخشیده و هزاران ثواب برایش ثبت می شود.

 

وی اظهار کرد: ایام زیارت امام حسین(ع) از عمر انسان حساب نشده و ثواب حج عمره مقبوله را برای آن ثبت می کند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: برای زیارت اربعین باید آمادگی روحی و جسمی داشته باشیم.

 

طالبی با اشاره به آثار زیارت قبور گفت: زیارت قبور انسان را به یاد قیامت انداخته، قلب انسان را رقیق کرده نسبت به دنیا بی رغبت کرده و باعث عبرت اندوزی می شود.

 

وی با اشاره به صعود ۴۰ پله‌ای ایران در بخش صنعت تصریح کرد: جمهوری اسلامی نه تنها در مقابل فشارهای غرب تسلیم نشده بلکه طبق گزارش‌های سازمان‌های سنجش بین‌المللی توانسته، به رشد و ارتقای صنعت در طی دهه‌های گذشته دست یابد.

 

وی اظهار کرد: گزارشی که از سوی “سازمان توسعه صنعتی ملل متحد” (یونی‌دو(UNI DO)) ارائه شده، اعلام کرده است که جمهوری اسلامی طی ۱۶ سال گذشته از رتبه‌ی ۹۵ میان ۱۳۵ کشور جهان با ارتقای ۴۰ پله‌ای به رتبه ۵۸ تا سال ۲۰۱۸ دست یافته است.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: علت تامه‌ خام‌فروشی در ایران، نه فقدان دانش فرآوری، بلکه به دلیل فقدان اراده و عزم برای جلوگیری از خام‌فروشی در بسیاری از تصمیم‌گیرندگان است.

 

طالبی با تبریک هفته ناجا گفت: نیروى خدوم و شجاع انتظامى در راستای تأمین جامع امنیت مردم، تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامى کرده است.

 

وی تصریح کرد: فعالیت‌هاى نیروى انتظامى، در جهت ایجاد و برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل «آگاهى»، «پیش‌گیرى» و «پى‌گیرى» استوار است، همه‌ی مردم قدرشناس ایران اسلامی از اعماق دل، از زحمات مخلصانه و شبانه‌روزی مجموعه‌ی شریف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنند.

 

وی با اشاره به بیست و سومین مجمع عالی سپاه که با حضور فرماندهان رده های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سه روز برگزار گردید، اظهار کرد: سپاه جزو نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی است که ولادت، حرکت، رشد و بلوغش از دل تلاطم ها و امواج حادثه ها آغاز شده و تداوم یافته و به اوج رسیده است.

 

امام جمعه پلدشت افزود: دوران پس از جنگ و طی این سی سال، که جبهه بندی ها عمیق تر و پیچیده تر و گسترده تر شد سپاه به اوج بلوغ و تکامل خود رسیده و در دو راهی های تعالی، انحطاط، ریزش ها و رویش ها سربلند و پیروز بیرون آمد.

 

به گفته وی اکنون می توان به این سازمان انقلابی به عنوان یک نهاد و سازمان معیارِ انقلابی نگریست.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=272676

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه