Thursday, 2 May , 2024
4
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

رونق صنعت نمایشگاهی منجر به اشتغال‌زایی می‌شود

  • کد خبر : 288135
  • 23 دی 1402 - 8:44
رونق صنعت نمایشگاهی منجر به اشتغال‌زایی می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: رونق صنعت نمایشگاهی منجر به ایجاد کسب‌وکار و اشتغال‌زایی می‌شود.

به گزارش آراز سسی، حسین گروسی مدیرعامل سازمان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: منطقه آزاد ماکو به‌عنوان نقطه اتصال ایران و اروپا و کشورهای اوراسیا موقعیت منحصربه‌فردی برای عرضه محصولات داخلی به این کشورها به لحاظ کیفیت خوب و قیمت پایین دارد.

وی با بیان اینکه بازار کشورهای همسایه از تولیدات ایرانی استقبال می‌کنند، اضافه کرد: حرکت به سمت رشد صادرات و اقتصاد تولید محور مستلزم تقویت بخش تولید با استفاده از همهٔ امکانات و ظرفیت‌های ملی است که برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از این فرصت‌ها است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تأکید بر مدیریت صحیح بازار و اتخاذ سیاست‌های تجاری مناسب افزود: مدیریت صحیح بازار و اتخاذ سیاست‌های تجاری مناسب، نقش پررنگی در توانمندسازی بخش تولید دارد، چراکه بازار مصرف بزرگ، فرصتی بی‌بدیل برای رونق تولید داخلی به‌عنوان بخش واقعی اقتصاد به شمار می‌رود.

گروسی با بیان اینکه نمایشگاه ویترین توسعه اقتصادی و تولیدات داخلی منطقه را به نمایش می‌گذارد، تأکید کرد: رونق صنعت نمایشگاهی موجب ایجاد کسب‌وکار و اشتغال‌زایی می‌شود.

نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با حضور ۳۲ شرکت فعال در عرصه مبلمان و لوستر از استان‌های تهران، اصفهان، همدان و منطقه آزاد ماکو مشارکت داشتند .

در این نمایشگاه انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، آرایه‌گری داخلی، نورافشان، چراغ‌های روشنایی و تزیینی، آئینه و شمعدان و کالای خواب عرضه شد و شرکت‌ها آخرین دستاوردهای خود را برای ایجاد فرصت رقابتی و فراهم نمودن زمینه لازم مبادلات اقتصادی به معرض دید عموم قرار دادند.

نمایشگاه‌ها از مهم‌ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی در دنیای تجارت محسوب می‌شوند و از دیدگاه اقتصادی تأثیر بسزایی در اقتصاد جوامع دارند و برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مشتریان و معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288135

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه