Sunday, 28 April , 2024
10

روحیه انقلابی در واقع جان مردم است/ تمام ملت ایران از این اقدام قاطع در خصوص برجام حمایت می کند/ برخورد قاطعی با عوامل قضیه شهرک ارس صورت گیرد/ بتن پلاک میادین و بلوارها فورا متوقف شود

  • کد خبر : 271020
  • 20 اردیبهشت 1398 - 15:47
روحیه انقلابی در واقع جان مردم است/ تمام ملت ایران از این اقدام قاطع در خصوص برجام حمایت می کند/ برخورد قاطعی با عوامل قضیه شهرک ارس صورت گیرد/ بتن پلاک میادین و بلوارها فورا متوقف شود

امام جمعه پلدشت گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای عهد شکنی آمریکا در مورخه ۱۸ اردیبهشت اقدام به کاهش تعهدات خود کرده است و مهلتی۶۰ روزه برای اعضای برجام داد تا به تعهدات خود عمل کنند در غیر این صورت اقدامات بعدی خود را انجام می دهد.

به گزارش آراز سسی، امام جمعه پلدشت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: خداوند در ماه مبارک رمضان دنبال بهانه ای است تا به انسان ها نعمت هایش را عطا کرده و از گناهانشان بگذرد.

وی تصریح کرد: در روزه گرفتن فلسفه های بسیاری وجود دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن اظهار کرد: جامعه اسلامی نیازمند قرآن است و اگر امروزه کشورهای اسلامی با استواری در برابر دشمنان ایستاده اند نتیجه عمل به قرآن و پیروی از آن است.

امام جمعه پلدشت افزود: ملت مصر به ظالم اعتماد کرده و او را یاری نمود و امروز می بینیم که گرفتار دیکتاتور شده است.

طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان گفت: عده ای در تلاش برای تضعیف روحیه انقلابی هستند و خداوند از چنین افرادی نمی گذرد، روحیه انقلابی در واقع جان مردم است.

وی تصریح کرد: اقدام انقلابی و تصمیم به موقع بسیار خوب و شایسته است و مقام معظم رهبری نیز از آن حمایت می کند.

وی اظهار کرد: عبور از شرایط بحرانی و شرایط اقتصادی کنونی نیازمند روحیه انقلابی و اقدام جهادی است.

خطیب نماز جمعه پلدشت با تاکید بر دستاوردها و برکات روحیه انقلابی افزود: تداوم و پیمودن مسیر انقلاب، تحقق تمدن اسلامی در افق ۵۰ ساله آینده، پیشرفت کشور، عزت و اقتدار ملی در گروه روحیه انقلابی و تربیت انقلابی است.

طالبی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امروزه شاهد ناتوانی انگلیس، فرانسه و آلمان در عمل به تعهدات خود در برجام بعد از عهد شکنی آمریکا هستیم.

وی ضمن حمایت قاطع از اقدام کشورمان در خصوص عدم فروش کیک زرد و آب سنگین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای عهد شکنی آمریکا در مورخه ۱۸ اردیبهشت اقدام به کاهش تعهدات خود کرده است و مهلتی۶۰ روزه برای اعضای برجام داد تا به تعهدات خود عمل کنند در غیر این صورت اقدامات بعدی خود را انجام می دهد.

وی اظهار کرد: تمام ملت ایران از این اقدام قاطع حمایت کرده و اقدامات دشمنان را محکوم می کنند.

امام جمعه پلدشت ضمن انتقاد شدید از اتفاق رخ داده در شهرک ارس پلدشت افزود: امروز برخی اقدامات در جامعه رخ می دهد که نتیجه کوتاهی در برخی امور است و دست های پشت پرده ای وجود دارد که مانع اقدامات فرهنگی و رشد منطقه می شود.

طالبی گفت: اتفاق اخیر در شهرک ارس پلدشت غیر قابل قبول بوده و برای اینکه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در منطقه نباشیم باید اقدام قاطع صورت گیرد تا درس عبرتی برای برخی ها باشد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به کمبود فضای سبز در شهرستان افزود: اخیرا اقداماتی در جهت بتن  پلاک کردن میادین و بلوار ها صورت گرفته است و از مسئولان مربوطه خواستار توقف فوری این اقدام و گسترش فضای سبز را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=271020

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه