Sunday, 23 June , 2024
5
دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی:

رسانه‌ها با تمام توان روشنگری کنند

  • کد خبر : 290450
  • 27 خرداد 1403 - 6:00
رسانه‌ها با تمام توان روشنگری کنند
دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت: دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شده است تا حضور حداقلی را رقم بزند و انتظاری که از رسانه‌ها در این برهه حساس داریم این است که تمام توان خود را در راستای تبیین و روشنگری بکار گیرند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هیچ کشوری به‌غیراز جمهوری اسلامی ایران هر دو سال یکبار انتخابات برگزار نمی‌کند و این نشان از اهمیت نقش و آرای مردم است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح تصریح کرد: انتخابات پیشرو باید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید بابصیرت و آگاهی تصمیم بگیریم.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شده است تا حضور حداقلی را رقم بزند و انتظاری که از رسانه‌ها در این برهه حساس داریم این است که تمام توان خود را در راستای تبیین و روشنگری بکار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات ما باید بابصیرت و اصولی صورت گیرد، اظهار کرد: دشمن در این شرایط حساس سعی در وارونه جلو دادن است حقایق دارد و وظیفه ما است تا حقایق را تبیین کنیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف رسانه‌های این است که محورها، شاخص‌ها و اصول را به نسل‌های جوان منتقل کنند، وظیفه دیگر رسانه‌ها قراردادن محتوای مناسب و صحیح در اختیار مردم است.

وی با تأکید بر حفظ وحدت تصریح کرد: باید وحدت رویه را در امور خود حفظ کنیم، جزیره‌ای عمل‌کردن از توان ما می‌کاهد و مانع رسیدن به اهداف می‌شود.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در افکار، اخلاق و رفتار مردم دارند و باید در امور خود از جریان‌های رسانه‌ای استفاده کنیم.

یوسفی گفت: اهمیت رسانه‌ها با وجود شبکه‌های اجتماعی خارجی که اغلب مورد سوءاستفاده دشمنان بوده و امروزه بیش‌ازپیش نقش‌آفرینی می‌کنند برای همه آشکار است.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: باید از این ظرفیت نهایت استفاده را در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری بکار گیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290450

نوشته های مشابه

03تیر
صادرات ۵۷۳ میلیون‌دلاری منطقه آزاد ماکو
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد:

صادرات ۵۷۳ میلیون‌دلاری منطقه آزاد ماکو

02تیر
رشد ۷ درصدی پرونده‌های ورودی به حوزه قضایی پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه