Tuesday, 22 October , 2024
9
دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی:

رسانه‌ها با تمام توان روشنگری کنند

  • کد خبر : 290450
  • 27 خرداد 1403 - 6:00
رسانه‌ها با تمام توان روشنگری کنند
دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی گفت: دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شده است تا حضور حداقلی را رقم بزند و انتظاری که از رسانه‌ها در این برهه حساس داریم این است که تمام توان خود را در راستای تبیین و روشنگری بکار گیرند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: هیچ کشوری به‌غیراز جمهوری اسلامی ایران هر دو سال یکبار انتخابات برگزار نمی‌کند و این نشان از اهمیت نقش و آرای مردم است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح تصریح کرد: انتخابات پیشرو باید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید بابصیرت و آگاهی تصمیم بگیریم.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: دشمنان با تمام توان خود وارد میدان شده است تا حضور حداقلی را رقم بزند و انتظاری که از رسانه‌ها در این برهه حساس داریم این است که تمام توان خود را در راستای تبیین و روشنگری بکار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات ما باید بابصیرت و اصولی صورت گیرد، اظهار کرد: دشمن در این شرایط حساس سعی در وارونه جلو دادن است حقایق دارد و وظیفه ما است تا حقایق را تبیین کنیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف رسانه‌های این است که محورها، شاخص‌ها و اصول را به نسل‌های جوان منتقل کنند، وظیفه دیگر رسانه‌ها قراردادن محتوای مناسب و صحیح در اختیار مردم است.

وی با تأکید بر حفظ وحدت تصریح کرد: باید وحدت رویه را در امور خود حفظ کنیم، جزیره‌ای عمل‌کردن از توان ما می‌کاهد و مانع رسیدن به اهداف می‌شود.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در افکار، اخلاق و رفتار مردم دارند و باید در امور خود از جریان‌های رسانه‌ای استفاده کنیم.

یوسفی گفت: اهمیت رسانه‌ها با وجود شبکه‌های اجتماعی خارجی که اغلب مورد سوءاستفاده دشمنان بوده و امروزه بیش‌ازپیش نقش‌آفرینی می‌کنند برای همه آشکار است.

دبیر کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی افزود: باید از این ظرفیت نهایت استفاده را در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری بکار گیریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=290450

نوشته های مشابه

01آبان
تأمین آب شرب ۲ هزار خانوار روستایی
رئیس آب و فاضلاب پلدشت خبر داد:

تأمین آب شرب ۲ هزار خانوار روستایی

30مهر
دیدار جمعی از مسئولان پلدشت با خانواده معظم شهدا
در قالب رزمایش رهروان شهدا صورت گرفت؛

دیدار جمعی از مسئولان پلدشت با خانواده معظم شهدا

30مهر
بهره‌مندی ۸۰ دانش‌آموز روستای قره جالو از فضای آموزشی سالم
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان پلدشت خبر داد:

بهره‌مندی ۸۰ دانش‌آموز روستای قره جالو از فضای آموزشی سالم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه