Saturday, 27 April , 2024
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

راهیان نور بستر مهم برای ترویج فرهنگ شهادت است

  • کد خبر : 288993
  • 19 اسفند 1402 - 10:51
راهیان نور بستر مهم برای ترویج فرهنگ شهادت است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و زائرین با حضور در کربلای ایران قطره‌ای از ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و رزمندگان را لمس کرده و می‌بینند.

سرهنگ پاسدار موسی عطاری در گفتگو با خبرنگار «آراز سسی» با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: راهیان نور جنوب کشور باهدف آشنایی جوانان با فعالیت‌های عملیاتی، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد خاطره شهدا صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سفر زیارتی اردوی راهیان نور باعث ایجاد تحول درونی در زائران، برقراری رابطه بین نسل‌ها و منجر به نهضت روشنگری و روایتگری مورد تأکید مقام معظم رهبری می‌شود.

وی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: هر چه درباره ایثارگری شهدا صحبت شود، به‌اندازه دیدن و مشاهده از نزدیک، تأثیر ندارد و لذا این از برکات مهم راهیان نور در کشورمان محسوب می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با تأکید بر اینکه اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه‌ای ارزشمند است، افزود: اردوی راهیان نور فرصت و گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده‌ساز کشور است.

عطاری گفت: اردوهای راهیان نور بستر و فرصت مهم و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و زائرین با حضور در کربلای ایران قطره‌ای از ایثارگری، فداکاری و رشادت شهدا و رزمندگان را لمس کرده و می‌بینند.

وی تصریح کرد: نسل جوان تشنه معرفت پاک و اصیل جبهه و جنگ است، راهیان نور آحاد مردم به‌خصوص جوانان را با گنجینه عظیم دفاع مقدس آشنا می‌سازد.

وی اظهار کرد: هرساله شاهد افزایش استقبال مردم از اردوهای راهیان نور هستیم و حضور نوجوانان و جوانان در این اردوها بسیار چشمگیر است و این نشان‌دهنده جذابیت و پویایی مکتب ایثار و شهادت و شوق و اشتیاق نسل جدید برای آشنایی با حماسه‌های دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه جهاد تبیین و امید آفرینی وظیفه ضروری و هم‌زمان در راستای مقابله با تهاجم دشمن است، افزود: برای جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی مهم‌ترین بستر، اردوی راهیان نور است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288993

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه