Thursday, 2 May , 2024
5
امام‌جمعه پلدشت:

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور و پایبندی مردم به حفظ ارزش‌های اسلام است

  • کد خبر : 288540
  • 20 بهمن 1402 - 13:39
راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور و پایبندی مردم به حفظ ارزش‌های اسلام است
امام‌جمعه پلدشت گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور و پایبندی مردم به حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدای والامقام است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به ماه رجب گفت: رجب، ماه عظیمی است که خداوند، اعمال نیک را در آن چندبرابر می‌فرماید و گناهان را در آن محو می‌کند؛ پس هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، به‌اندازه مسیر یک سال از جهنّم دور و هرکس سه روز از آن ماه را روزه بدارد، بهشت بر او واجب می‌شود.
وی تصریح کرد: هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، خشنودی عظیم خدا را به دست آورده، خشم الهی از او دور می‌شود، و درهای جهنم به روی او بسته می‌شود.
وی با اشاره به ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی حضور و پایبندی مردم به حفظ ارزش‌های اسلام، انقلاب، امام راحل و شهدای والامقام است.
امام‌جمعه پلدشت افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد حضور ملت در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
طالبی گفت: بهمن نماد دهه فجر، نماد اقتدار و عزت مردم ایران است که امسال نیز با حضور همه‌جانبه مردم ایران در این روز مشت محکمی بر دهان یاوه سرایان خواهد خورد.
وی تصریح کرد: هر سال در روز ۲۲ بهمن توسط مردم ایران حماسه‌ای نو آفریده می‌شود درحالی‌که دشمنان تبلیغات منفی انجام می‌دهند تا مردم را سست کنند؛ اما ملت ایران عهد و پیمان خود را فراموش نکرده و همواره پای‌کار خواهند بود.
وی اظهار کرد: بهمن روز پیروزی حق بر باطل و رهایی از استکبار است؛ ۲۲ بهمن نیز پویایی و زنده‌بودن انقلاب را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رخ جهانیان می‌کشیم.
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات پیشرو افزود: انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند و پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.
وی افزود: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین تأییدشدگان در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و به‌نوعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: کسانی که با آرای مردم به‌عنوان مسئول و نماینده انتخاب می‌شوند نیز باید با خدمت به مردم و تلاش در مسیر توسعه آبادانی و رفع مشکلات دین خود را نسبت به مردم ادا کنند.
طالبی اضافه کرد: دشمنان همواره از حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات هراس دارند چون می‌دانند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت کشور در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد.
وی تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.
امام‌جمعه پلدشت افزود: بدون تردید همه حضور باشکوه مردم در این انتخابات را خواهند دید و آنچه که باعث عصبانیت دشمنان است همین حضور پررنگ در این صحنه است.
طالبی با اشاره به ویژگی‌های انتخاب اصلح گفت: مردم با انتخاب اصلح به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.
وی تصریح کرد: ویژگی نماینده اصلح این است که باید از مردم و برای مردم باشد.
وی اظهار کرد: نماینده تراز انقلاب آن است که همیشه در بین مردم باشد و به درد مردم برسد، ما نماینده‌ای نمی‌خواهیم که بعد از انتخاب مردم را فراموش کند.
امام‌جمعه پلدشت افزود: دوری از منافع شخصی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نماینده است، نماینده نباید به شخصی وابسته باشد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288540

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه