Saturday, 27 April , 2024
9
امام جمعه پلدشت:

در برجام حرف فایده ندارد فقط عمل/ وجود عقب‌ماندگی‌ها به خاطر انقلابی عمل نکردن است

  • کد خبر : 277017
  • 01 اسفند 1399 - 13:44
در برجام حرف فایده ندارد فقط عمل/ وجود عقب‌ماندگی‌ها به خاطر انقلابی عمل نکردن است
امام جمعه پلدشت گفت: فاصله بین بود و نُمود و نرسیدن به تراز مقبول انقلاب در برخی عرصه‌ها مانند معیشت و اقتصاد و فاصله طبقاتی؛ به خاطر ضعف ما بخصوص مسئولان است، این ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها به خاطر انقلابی عمل نکردن‌ها است.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن  گفت: دشمنی استکبار جهانی از همان ابتدا با انقلاب اسلامی ایران در یک جمله خلاصه می‌شود و آن این‌که، انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم انقلابی ایران در طول این ۴۲ سال هنجارهای نظام سلطه را رد کرده‌اند و تقسیم‌بندی ظالمانه جهان به دو بخش سلطه‌گر و سلطه‌پذیر را برنتافتند.

 

وی تصریح کرد: مقابله با دشمن و دشمنی‌ها از راهِ  استحکام‌بخشی به هویت ملی به‌عنوان زیربنای فکری، کمک نکردن به دشمن با نترسیدن و خسته نشدن در مقام عمل، پافشاری و استقامت در مسیر، به‌عنوان لازمه‌ی حل مشکلات کشور است.

 

وی در خصوص دیدن دستاوردها و بکارگیری آن برای حل مشکلات کشور اظهار کرد: دیدن دستاوردها برای علاج برون‌رفت از مشکلات است؛ انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیم و ناشناخته‌ای داشته است که برای تبیین درست آن کم کار شده است، دستاوردهای مهمی چون پیشرفت علمی کشور، تبدیل ملت ایران به‌عنوان ملتی بانشاط، سربلند و مستقل، تبدیل مدیریت کشور از حکومت استبدادی به حکومت مردمی، خدمات بی‌نظیر دفاعی و نظامی، و مهم‌ترین آن، وجود جوانان علاقه‌مند، مبتکر و نیروهای انسانی آماده‌به‌کار.

 

امام جمعه پلدشت با تاکید بر اینکه وجود عقب‌ماندگی‌ها به خاطر انقلابی عمل نکردن است، افزود: فاصله بین بود و نُمود و نرسیدن به تراز مقبول انقلاب در برخی عرصه‌ها مانند معیشت و اقتصاد و فاصله طبقاتی؛ به خاطر ضعف ما بخصوص مسئولان است، این ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌ها به خاطر انقلابی عمل نکردن‌ها است.

 

طالبی با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و انتخاب اصلح؛ علاج دردهای مزمن کشور است، گفت: انتخابات یک فرصت، یک امکان و یک ذخیره و یک افتخار مهم برای کشور است، دشمن می‌خواهد این فرصت را تبدیل به تهدید کند، مشارکت حداقلی راهبرد او برای تهدیدسازی از این فرصت است، انتخابات پرشور و انتخاب درست و اصلح راه مقابله با این تهدید دشمن است.

 

وی در خصوص برجام تصریح کرد: در برجام حرف فایده ندارد، فقط عمل؛ ما حرف و وعده‌ی خوب، زیاد شنیده‌ایم که در عمل آن حرف‌ها و وعده‌ها نقض شده اند، اگر عمل از طرف مقابل را ببینیم، ما هم عمل می کنیم.

 

وی در خصوص پیام‌های رزمایش نظامی کشورمان اظهار کرد: رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه و ارتش پس از رزمایش‌های هوایی و دریایی و موشکی و پهپادی، حلقه مکمل این اقدامات راهبردی بازدارنده است با انجام این رزمایش‌ها اکنون دشمن بهتر و بیشتر از هر زمان می‌داند که توانمندی ایران در زمین و رزم زمینی نیز پابه پای پیشرفت در عملیات دیگر پیش رفته و در مواردی خیره‌کننده بوده است.

 

امام جمعه پلدشت در خصوص ۱ اسفند، روز روحانیت و دفاع مقدس افزود: روحانیت، از مهم‌ترین اقشار نقش‌آفرین و اثرگذار در پیروزى و استمرار انقلاب اسلامى هستند و بازخوانى مکرر شئون، تکالیف و وظایف این نهاد مهم، در پیشروى اهداف و تحقق شعارهاى انقلاب و نظام اسلامى امرى مسلم است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=277017

نوشته های مشابه

08اردیبهشت
تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود
رئیس اداره محیط‌زیست پلدشت:

تالاب شیبلوی پلدشت بین‌المللی می‌شود

07اردیبهشت
تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم
06اردیبهشت
انتصاب عطایی به سمت مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه