Friday, 19 April , 2024
10
امام جمعه پلدشت:

دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد/ امتداد هیات دولت در انتخاب استانداران، فرمانداران، مدیران ارشد و میانی تجلی می شود

  • کد خبر : 278632
  • 05 شهریور 1400 - 14:24
دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد/ امتداد هیات دولت در انتخاب استانداران، فرمانداران، مدیران ارشد و میانی تجلی می شود
امام جمعه پلدشت گفت: دولت و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشند، اختلاف نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید انجام شود و اما آنچه که در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌هاست.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اشاعه بدی ها با زبان و قلم گفت: إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفاحِشَهُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیا وَ الْآخِرَهِ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ «۱۹» وَ لَوْ لا فَضْلُ اللَّهِ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَتُهُ وَ أَنَّ اللَّهَ رَؤُفٌ رَحِیمٌ «۲۰» همانا براى کسانى که دوست دارند زشتى‌ها در میان اهل‌ایمان شایع گردد، در دنیا وآخرت عذاب دردناکى است، و خداوند مى‌داند و شما نمى‌دانید. و اگر فضل و رحمت الهى بر شما نبود و این که خداوند رئوف و مهربان است (شما را سخت کیفر مى‌داد).

 

وی با اشاره به بازی جدید غرب برای مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: روز پنجشنبه ۲۸مرداد وزرای سه کشور اروپایی، باانتشار بیانیه مشترکی نگرانی خود را از تولید ۲۰۰گرم اورانیوم فلزی با غنای ۲۰درصد ایران ابراز نگرانی کرده‌اند. این سه کشور اعلام کردند؛ظرفیت تولید اورانیوم ۶۰درصد رسیده که مایه نگرانی است، زیرا ایران را در آستانه ساخت سلاح اتمی قرار می‌دهد.

 

وی اظهار کرد: غربی‌ها در آستانه شکل گیری دولت جدید و رویکردهای جدید دستگاه سیاست خارجی کشور که موجب قرابت بیشتر میدان و دیپلماسی خواهد شد؛ تصمیم گرفته‌اند دور جدیدی از عملیات روانی و دیپلماسی و رسانه‌ای خود را ترتیب دهند. این بازی این بار با زمینه‌سازی آژانس و بازی‌سازی‌های اروپایی‌ها آغاز شده است تا بتوانند بافشار روانی و تبلیغی بیشتر دولت جدید را به‌انفعال وادار کنند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: آمریکا در حال تست رفتارهای دولت جدید ایران هستند که آیا برطبق شعارهای خود عمل خواهد کرد یا راه دیگری را پیش خواهد گرفت. غرب در حقیقت با این اقدامات می‌خواهد پیام های پاسخ ایران را دریافت کند تا رفتارهای آینده خود را براساس رفتارهای ایران تنظیم کند.

 

طالبی با اشاره به پیامدهای حرکت نفتکش ایرانی به سوی لبنان گفت: مردم لبنان برای بار دیگر وعده صادق حزب الله و جبهه مقاومت را از یک سو و دروغگویی‌ها و خلف وعده‌های احزاب و جناح‌های وابسته به‌غرب را بالعیان مشاهده کرده و ضمنا میزان صدق وعده ایران در حمایت از هم‌پیمانانش را نیز نظاره‌گر هستند و این اقدام مشترک ایران و مقاومت، موجب شکست انحصار شرکت‌های بزرگ وابسته به‌عربستان و امارات و غرب، خواهد شد و ظلم احتکار آن‌ها را کم‌اثر می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید دولت وفاق ملی باشد، تصریح کرد: دولت و اعضای آن باید یکصدا و هماهنگ باشند، اختلاف نظرهای کارشناسی در جلسات کارشناسی باید انجام شود و اما آنچه که در جامعه مطرح می‌شود سیاست و برنامه روشن و شفاف در همه عرصه‌هاست.

 

وی اظهار کرد: امتداد هیات دولت در انتخاب استانداران و فرمانداران و مدیران ارشد و میانی تجلی خواهد یافت، انتظار همگانی این است که دولت جوان حزب اللهی با سه شاخص “جوان انقلابی و کاربلد”، ” مسئولیت‌پذیری و نقدپذیری و سعه‌صدر انقلابی در مواجهه با مطالبات مردمی و انتقادات نخبگانی” و ” شفافیت و صداقت” در رده‌های مختلف مدیریتی باشد.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به روز کشتی گفت: مسئولان ورزش شهرستان کشتی شهرستان را که دارای کشتی گیران نخبه و افتخار آفرین هستند دریابند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=278632

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه