Wednesday, 1 May , 2024
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید

  • کد خبر : 288367
  • 13 بهمن 1402 - 14:35
دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و ما نیز وظیفه داریم ازاین‌دست آورد پاسداری کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آراز سسی» ، سرهنگ پاسدار موسی عطاری ظهر امروز در سخنرانی خود قبل از خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره دهه فجر گفت: افزایش بینش سیاسی مردم بعد از انقلاب یکی از دستاوردهای ملت ایران است.

وی تصریح کرد: استقلال در سیاست خارجه پیشرفت دیگر ایران در بعد از انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: گرچه نارضایتی‌های اقتصادی وجود دارد و انقلاب اسلامی در برنامه‌های رفاه اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل‌گیری جریان‌ها و گروه‌های سیاسی در جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و نیز ایجاد موج بیداری اسلامی در جهان اسلام و در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

عطاری با اشاره به طوفان الاقصی و شکست رژیم غاصب گفت: گنبد آهنی رژیم غاصب امروزه به یک پشه‌بند تبدیل شده است و و توانایی مقابله با موشک‌های حزب‌الله و نیروهای مقاومت را ندارد، آنچه امروز شاهدیم در فلسطین صبر و استقامت و مقاومت مردم عزیز فلسطین و غزه در برابر جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی که از حمایت استکبار و دولت‌های شرور جهان از جمله آلمان، انگلیس و فرانسه برخوردار است، جوانمردانه ایستاده‌اند و ان شاالله پیروزی نهایی از آن ملت همیشه قهرمان فلسطین است.

وی با اشاره به سطح تحصیلات مردم تصریح کرد: سطح تحصیلات مردم در زمان کنونی نزدیک ۱۰۰ درصد است درحالی‌که این میزان در دوران قبل از انقلاب نزدیک ۴۰ درصد بود.

وی اظهار کرد: مجموع شرایط بهبودیافته در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باعث شد تا کشور ایران در سال‌های پس از انقلاب به لحاظ شاخص توسعه انسانی که یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت هر کشوری به شمار می‌آید، از یک کشور متوسط در دوران رژیم شاه (در حد کشورهای «کنیا» و «غنا»ی فعلی) به کشوری در حد بالای توسعه انسانی در سال‌های پس از انقلاب برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: خروجی و یافته‌های علمی در ایران یازده برابر سریع‌تر از میانگین جهانی رشد کرد که سریع‌ترین روند رشد علمی در میان همه کشورهای جهان به شمار می‌رود.

عطاری با اشاره به توانایی‌های کشورمان در انرژی هسته‌ای گفت: گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که ایران تا چه اندازه در تولید اورانیوم غنی‌شده موفق بوده و چه توانایی‌های بالایی در فنّاوری برخورداری از انرژی هسته‌ای به دست آورده است.

وی تصریح کرد: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران مختصات فنی و فناورانه بزرگی دارد و ابزارهای بازدارنده متنوع و گسترده‌ای دارد، اما مؤلفه مهم در قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بیشتر از آنکه جنبه نظامی و امنیتی داشته باشد، بعد اجتماعی و فرهنگی دارد، چرا که هدف آن اقامه عدالت و برقراری صلح واقعی برای تأمین امنیت ملت شریف ایران و حمایت از مظلومان جهان است.

وی اظهار کرد: دانش‌های جدید مثل دانش نانو و دانش زیست‌فناوری، هوش مصنوعی، علوم‌شناختی، هوافضا و دانش کوانتوم رشد خیره‌کننده‌ای داشت و هم عرصه‌های جدید دانش، بعد عملیاتی پیدا کرد، جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۲ کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی است که در حوزه ماهواره، ایستگاه زمینی، پرتابگر و استفاده از شبکه ماهواره‌ای فعالیت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند و پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.

عطاری گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین تأییدشدگان در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و به‌نوعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت افزود: دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد و ما نیز وظیفه داریم ازاین‌دست آورد پاسداری کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288367

نوشته های مشابه

12اردیبهشت
سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

12اردیبهشت
وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی:

وعده صادق حاصل تربیت شهید مطهری‌ها بود

12اردیبهشت
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم
با حضور مسئولانی استانی در پلدشت برگزار شد؛

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و معلم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه