Tuesday, 30 April , 2024
7
فرماندار پلدشت:

دهه فجر، شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان است

  • کد خبر : 288547
  • 21 بهمن 1402 - 12:39
دهه فجر، شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان است
فرماندار پلدشت گفت: دهه فجر شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است.

محمد اکبرزاده کهریزی در گفتگو با خبرنگار «آراز سسی» با اشاره به اهمیت ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن‌ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب اسلامی است، ملت متدین ایران در بهمن ۱۳۵۷ تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جان‌فشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم ایشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید مردم غیور و سربلند ایران در ۲۲ بهمن با حضور پرشور و مشارکت یکپارچه و گسترده، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس امام و شهدای گران‌قدر با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حماسه دیگری آفریده و جهان را به شگفت‌زده می‌کنند.

وی اظهار کرد: با حضور پرصلابت و پرشور ملت غیور ایران در صحنه‌های انقلاب، نقشه دشمنان خنثی می‌شود.

فرماندار پلدشت افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی دستاوردهای شگرف و بزرگی در ابعاد داخلی و خارجی برای کشور به دنبال داشت که بیداری اسلامی در ملت‌های جهان از مهم‌ترین آن است.

اکبرزاده گفت: دشمنان نمی‌توانند جلوی پیشرفت و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را که به لطف پروردگار و زیر سایه رهبری و در سایه وحدت و انسجام ملت به‌دست‌آمده، بگیرند.

وی تصریح کرد: مستکبران جهان باید بدانند که ملت ایران برای به‌دست‌آوردن این انقلاب خون‌های زیادی داده‌اند و برای حفظ آرمان‌های امام راحل و شهدا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی اظهار کرد: دهه فجر شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است.

فرماندار پلدشت افزود: ۲۲ بهمن، ماه دلدادگی عاشقانی است که با اقتدا به کلام و پیام امام خویش، خود را به خط خون و آتش زدند، و با نثار خون پاک‌خویش، بشارت «جاء الحق و زهق الباطل» را فریاد، و بر صحیفه شب تار و طولانی، مُهر پایان زدند، و با عنایت الهی هرگونه توطئه و دشمنی دشمنان و بیگانه صفتان را نقش‌برآب نمودند، و پرده‌های ظلم و جور حاکمان مستبد را در هم دریدند.

اکبرزاده گفت: پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی، به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، دامنه‌های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران پدیدار کرد، و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید، و استقلال، آزادی، و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان همگام با سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ضمن وفاداری خود به‌نظام و انقلاب، به دشمنان ثابت خواهند کرد که همواره پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه هستند.

فرماندار پلدشت افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه از محل مسجد جامع تا میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=288547

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه