Sunday, 12 May , 2024
10

دشمنان و افراد خود فروخته بدانند با کوچکترین حرکت علیه نظام، ملت پاسخ کوبنده ای به آنها می دهد/ بصیرت راهگشای امورات است

  • کد خبر : 265088
  • 08 دی 1396 - 15:30
دشمنان و افراد خود فروخته بدانند با کوچکترین حرکت علیه نظام، ملت پاسخ کوبنده ای به آنها می دهد/ بصیرت راهگشای امورات است

امام جمعه پلدشت گفت: کشورمان در سایه خون هزاران هزار شهید به این اقتدار و قدرت رسیده است، دشمنان و افراد خود فروخته بدانند اگر کوچکترین حرکتی علیه نظام و کشور بکنند، ملت و نظام با اقتدار در برابر آنها خواهد ایستاد و پاسخ کوبنده ای بر آنها می دهند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مسئله مهم بصیرت گفت: بصیرت و شناخت مسائل نسبت به اتفاقاتی که در جامعه می افتد بسیار واجب است، بصیرت در واقع راهنما و راه گشا است.

 

وی تصریح کرد: شناخت دین، استعداد، هوش و ذکاوت از مهمترین محورهای بصیرت است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به ضرورت تقویت بصیرت در جامعه افزود: امروزه واجب است تا بصیرت در کشور تقویت شده و اتفاقات که در اطراف می افتد تشریح شود.

 

به گفته وی بصیرت در واقع مربوط به قلب، ذات و جان انسان است و به شناخت حقیقی گفته می شود.

 

طالبی با اشاره به اینکه بصیرت در واقع آرامش دهنده به قلب انسان است، گفت: اعتقاد به خدا نوری در قلب انسان ایجاد می کند که بوسیله آن نور، بصیرت به وجود می آید.

 

وی اظهار کرد: چشم به تنهایی نمی تواند حوادث و اتفاقات را ببیند و درک کند و برای درک بهتر موضوع نیازمند چشم معنوی و بصیرت هستیم.

 

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: انسان باید قبل از آغاز هرکاری به عاقبت آن کار توجه کرده و خدا را ناظر بر امورات خود ببیند، انسانی که فکر و تامل ندارد در واقع بصیرت ندارد.

 

به گفته وی ۱ساعت درست فکر کردن برای موضوعی بهتر از ۷۰ سال عبادت است.

 

طالبی با اشاره به اینکه کور بودن چشم ظاهری بهتر از کور بودن چشم باطنی است، گفت: انسان های بی بصیرت هیچ چیز را درک نمی کند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که فرمودند، امروزه هزاران رودخانه شایعه پردازی به سمت کشور در حال شلیک هستند و سعی دارند وضع کشور را آشفته نشان داده و مردم را بد بین کنند، اظهار کرد: عده ای علاوه بر دشمن در داخل کشور اقدام به شایعه سازی می کنند که نشان از نبود تقوا در این افراد است.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به تلاش های دشمنان گفت: دشمنان با تمام توان در حال تلاش برای تضعیف کشورمان هستند که با هوشیاری مردم و با رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه هایشان نقش بر آب می شود.

 

به گفته وی دشمن آرزوی خود مبنی بر تضعیف کردن کشور را با خود به گور می برد.

 

طالبی گفت: مسئولانی که در مقطعی مسئول بودند حق ندارند علیه کشور صحبت کرده و دشمنان را امیدوار کنند.

 

وی تصریح کرد: کشورمان در سایه خون هزاران هزار شهید به این اقتدار و قدرت رسیده است، دشمنان و افراد خود فروخته بدانند اگر کوچکترین حرکتی علیه نظام و کشور بکنند، ملت و نظام با اقتدار در برابر آنها خواهد ایستاد و پاسخ کوبنده ای بر آنها می دهند.

 

امام جمعه پلدشت با اشاره به حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: ملت قهرمان و مقتدر جمهوری اسلامی ایران آماده هستند و با کوچکترین اشاره مقام معظم رهبری پاسخ دشمنان را می دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=265088

نوشته های مشابه

23اردیبهشت
قطعی و اختلال ۳ ساعته در پلدشت
رئیس اداره مخابرات پلدشت خبر داد:

قطعی و اختلال ۳ ساعته در پلدشت

23اردیبهشت
کشف ۳۷۰ کیلو انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف ۳۷۰ کیلو انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

22اردیبهشت
اجرای شش طرح در حوزه سلامت پلدشت
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت خبر داد:

اجرای شش طرح در حوزه سلامت پلدشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه