Sunday, 5 May , 2024
7
امام‌جمعه پلدشت:

دستور رئیس‌جمهور در مورد منطقه آزاد عملی شود

  • کد خبر : 285036
  • 26 خرداد 1402 - 15:21
دستور رئیس‌جمهور در مورد منطقه آزاد عملی شود
امام‌جمعه پلدشت گفت: دستور مستقیم رئیس‌جمهور را در منطقه آزاد و مدیریت آن اجرا کنید یا اگر نمی‌خواهید به قانون عمل کنید از منطقه بروید.

به گزارش آراز سسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف، گفت: حجاب مختص مردان نیست، حجاب و عفاف همان قدر که برای زنان مهم است برای مردان هم مهم بوده و عفت و حجاب خط‌قرمز مردان باغیرت است.

وی با بیان اینکه دشمنان غیرت مردان و زنان را نشانه گرفته‌اند، اظهار کرد: دشمن قبل از آنکه حجاب زنان را نشانه بگیرد غیرت مردان را نشانه رفته است.

امام‌جمعه پلدشت با اشاره به سفرهای رئیس‌جمهور به کشورهای آمریکای لاتین، گفت: تفاهم‌نامه‌ها و طرح‌ها نشان می‌دهد دولت آیت‌الله رئیسی قدم‌های خوبی برداشته است.

وی با اشاره به ۲۷ خرداد سالروز تشکیل جهاد کشاورزی، تصریح کرد: جهاد کشاورزی نقش بسیار تأثیرگذاری در اقتصاد کشور و اقتصاد داخلی دارد.

طالبی با اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در منطقه، گفت: زمین‌های درجه یک کشاورزی تبدیل به باغ ویلا می‌شوند که این تغییر کاربری زنگ خطری برای آینده است.

امام‌جمعه پلدشت با بیان اینکه به گفته مسئولان فقط چهار درصد زمین‌های کشاورزی دارای سند است، افزود: باید قرارگاه صدور اسناد کشاورزی راه‌اندازی شود تا جلو تغییر کاربری اراضی گرفته شود و به کشاورز بها و هویت داده شود.

طالبی به مشکل آب در پلدشت نیز اشاره کرد و گفت: مسئول مربوطه پیگیر آب کشاورزی باشد و باتوجه‌به بارش‌های اخیر سهم آب کشاورزی شهرستان پلدشت را به‌طورجدی مطالبه کند.

وی به تشکیل صف‌های نان در پلدشت نیز اشاره و تصریح کرد: مفهومی ندارد شهروندان ما ساعت‌ها در صف نان نوبت بگیرند و مسئولان متولی باید در این زمینه پیگیر مصوبه‌های استانداری باشند.

وی در خصوص اهمیت ازدواج آسان، اظهار کرد: سخت‌گیری‌های زیادی در ازدواج صورت می‌گیرد و این منجر به کاهش آمار ازدواج می‌شود.

امام‌جمعه پلدشت افزود: باید عادت و تجمل‌گرایی‌ها را کنار بگذاریم و هر یک در حد توان برای ازدواج جوانان کمک کنیم.

طالبی تصریح کرد: مشکل پرداخت وام‌های ازدواج در سطح شهرستان نیز توسط مسئولان مربوطه پیگیری شده و قانون اجرا شود.

وی در ادامه با اشاره به نبود چندماهه رئیس اصناف در پلدشت گفت: وقتی انتخابات صورت‌گرفته و روال قانونی طی شده باید دراسرع‌وقت اقدامات لازم بعدی انجام گیرد.

امام‌جمعه پلدشت اظهار کرد: طبق پیگیری‌های که صورت‌گرفته و با وجود استقبال مسئولان منطقه آزاد برای تخصیص اعتبار به شهرستان پلدشت برخی ناهماهنگی‌ها مانع آن می‌شود که باید جلوی آن گرفته شود.

امام‌جمعه پلدشت افزود: دستور مستقیم رئیس‌جمهور را در منطقه آزاد و مدیریت آن اجرا کنید یا اگر نمی‌خواهید به قانون عمل کنید از منطقه بروید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=285036

نوشته های مشابه

15اردیبهشت
مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
14اردیبهشت
موضع دشمن جلوگیری از آگاهی ملت‌ها است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ای رسانه