Tuesday, 16 April , 2024
6
امام جمعه پلدشت:

دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود

  • کد خبر : 276738
  • 17 بهمن 1399 - 17:32
دستاوردهای انقلاب در جامعه تبیین شود
امام جمعه پلدشت گفت: دشمنان امروزه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا دستاورد های انقلاب به فراموشی سپرده شود ولی به لطف خداوند شکست می خورند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به دهه فجر گفت: ملت ایران در ایام الله دهه فجر غبار را زدوده و به انقلاب مد نظر قرآن برگشتند.

 

وی تصریح کرد: انسان نماینده خداوند در روی زمین برای اجرای دستورات است؛ خداوند سرنوشت هیچ کسی را عوض نمی کند مگر اینکه خود انسان بخواهد.

 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان امروزه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا دستاورد های انقلاب به فراموشی سپرده شود ولی به لطف خداوند شکست می خورند.

 

امام جمعه پلدشت افزود: باید دستاوردهای انقلاب بطور کامل برای مردم تبیین شود.

 

به گفته وی یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای انقلاب، استقلال است.

 

طالبی با اشاره به اقتدار ملت ایران در تمام عرصه ها از قبیل عرصه نظامی گفت:  پهبادها، موشک های نقطه زن و تجهیزات پدافندی، دشمنان را ناامید کرده است.

 

امام جمعه پلدشت با مقایسه حقوق زن در جامعه غربی و انقلاب اسلامی افزود: زن در جامعه غربی نقش ابزاری داشته و از کمترین حقوقی برخوردار است در صورتی که جایگاه زن در جامعه اسلامی والا بوده و نقش مربی و انسان ساز را دارد.

 

به گفته وی دشمنان سعی در کمرنگ کردن انتخابات دارند که به لطف خداوند و با بصیرت مردم انتخابی اصلح خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://arazsasy.ir/?p=276738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

ای رسانه